Това съобщи за „Монитор” изпълнителният директор на българската компания Кристиян Кръстев.
Нищо драматично няма в решението на унгарската компания, става дума за реорганизация в дейността й, уточни той. Спирането на полетите до морската ни столица е направено още през миналата година поради неефективността им, а не заради други проблеми, обясни Кръстев.
Ние летим със самолет „Ербъс А320“, а полетът до Варна е регионален и е добре дотам да летят по-малки самолети, с каквито разполага „България ер” например. Това е въпрос на ефективност, допълни той.
Кристиян Кръстев бе категоричен, че всички други полети ще се изпълняват по график, а в България компанията ще разполага само с представителство.
В момента в българската компания работят около 140 служители, като се предвижда работните места да бъдат силно редуцирани. Всичките данъци, които компанията плаща в България, вече ще се плащат в Швейцария заради корпоративната политика на Wizz Air да централизира финансовото си управление в Женева.
Проблемите, възникнали с български пътници в рамките на месец, като един път те останаха на летище „Лутън“ край Лондон и втори път в Испания без място, където да пренощуват, не е свързано с тези промени, а се отнася до проблеми с каквито се сблъсква всяка авиокомпания по света, уточни Кръстев.