Силата на една легенда: Johnnie Walker и Ейдриън Броуди вдъхновяват за позитивна промяна

share

Най-популярното шотландско уиски Johnnie Walker обедини сили с носителя на “Оскар” Ейдриън Броуди в най-новата си кампания THE WALKERS. Идеята на проекта е да вдъхнови почитателите на бранда да извървят онази допълнителна крачка, за да направят своя свят и този на останалите едно по-добро място.

През последните почти две години на всички ни беше доста трудно, но научихме един много ценен урок - кои са важните неща за нас. Вече не се страхуваме от промените, които са непрекъснато навсякъде около нас. Така Johnnie Walker изпълни с нов смисъл легендарния си слоган KEEP WALKING и го превърна в призив за всеобщ прогрес. „Светът сега се нуждае от напредък повече от всякога и това е нещо, което можем да постигнем заедно“ е основното послание на марката.

"Вярвам, че ни предстоят добри времена. Нека вдигнем чаши, за тези които продължават напред” - призовава Ейдриън Броуди от въздействащото видео на проекта. „Бях толкова вдъхновен от кампанията, че предложих да направя ремикс на музиката от видеото. Правенето на бийтове е стара моя страст. Ние вървим напред, дори целият свят да спре", споделя Ейдриън.

Ейдриън Броуди е живото олицетворение на един WALKER. Той никога не се е притеснявал да направи онова допълнително усилие, за да предизвика себе си, да разбие статуквото и да извърви пътя към една истински позитивна промяна. Този път актьорът влиза в ролята на вдъхновител, който разпалва представата ни за това, което е възможно да постигнем и иска да ни покаже, че всъщност във всеки от нас има един WALKER, който прегръща промяната и продължава напред.

Така Johnnie Walker се превръща и в основен партньор на специалната кампания на Sportal.bg - Movember, която има за цел да насочи повече мъже към грижата за собственото си здраве. Проектът обръща внимание на факта, че ракът на простата е вторият най-разпространен при мъжете. Но и че е лечим, ако се открие навреме. Така през ноември всеки може да се превърне във вдъхновител на една специална промяна, като отгледа собствен мустак и сподели своя снимка с #МусташТаг, за да стигне посланието до повече хора и да развенчае мита, че темата за мъжкото здраве у нас е табу.

(платено съобщение)

Водещи новини

Още новини