В началото на кампанията имаше по-високо очакване за битка в центъра на политическия терен, интересът към изборите беше нисък. Но ефектът от кампанията донесе лек ръст към желание за гласуване. Това заяви пред БТВ Геновева Петрова, социолог от "Алфа рисърч".
Тя прогнозира, че ще има най-висока избирателна активност за евроизбори у нас досега.
72% от българите са знаели коя партия ще подкрепят преди старта на кампанията:
Така 300 000 души, които още не са решили кого ще подкрепят, може да са решаващи за вота.
ПП-ДБ търпят ерозия от 2% от началото на кампанията.
Ерозията към всички партии е най-голяма в София - и гласуването в столицата ще е ключово и ще промени вота към по-малките населени места.
Кои прояви от кампанията ви направиха най-голямо впечатление?
Електоралните нагласи според "Алфа рисърч" тук: