Читатели: "Виваком" искат неустойки от недоволните клиенти!

  • 07 февруари 2012 13:34

  • 25975
  • 80
Читатели: "Виваком" искат неустойки от недоволните клиенти!
©

Истинска лавина от писма на недоволни клиенти заля редакционната поща. След като от оператора оставиха над 7 часа столицата без мобилен интернет и стационарни телефони с мъгляви оправдания за софтуерен проблем, Виваком се оказа, че имат много по-сериозни проблеми, твърдят наши читатели.

В писмото си до novini.bg Елена Стоянова пише, че е на тарифен план UniCall M. Би трябвало да имам 150мин. към стационарни телефони, 120мин. към мрежата на Виваком и 30мин. към другите оператори, а също така имам и активирана допълнителна услуга за номер, с който говоря 3600мин. Като се има предвид, че доста се ограничавам в разговорите си към мрежата на Виваком, на няколко пъти ми прави впечатление, че безплатните ми минути се изпаряват и плащам сметки с по 10- 15лв. отгоре на таксата, пише Стоянова.

"Същото се получава и с други мои приятели и познати, които също са към Виваком. Да не говорим и че допълнителните безплатни минути, които включих в д-ра пише, че са неограничени, а в последствие ги направиха 3600 без да ме уведомят, което според мен е абсолютно нарушаване на сключения двустранно договор. По този въпрос писах и жалба, която естествено не беше уважена от тяхна страна. Другите проблеми са, че при изтичане на подписания от моя страна д-р за една година, те са решили, че трябва да бъде подновен и както може би сами се досещате, разбира се това се случи без да бъда уведомена", допълва нашата читателка. 

"Скоро исках да се откажа от техните услуги, но те ми заявиха, че ако го направя ще трябва да заплатя неустойките до края на договора, включително и тези за допълнителната услуга с безплатните минути. Да не говорим и че отношението на служителите им спрямо клиентите е под всякаква критика, изключително не любезни, не са запознати и с услугите, които предлагат....", завършва писмото си Елена Стоянова.

Ако и вие сте жертва на некоректно отношение  от Виваком, пишете на novini@novini.bg, а ние ще продължим да търсим мнението на търговския директор на компанията Александър Димитров (на снимката)

Последвайте канала на

Novini.bg
25975 80

Свързани новини

Коментари 80

Добави коментар

2013.10.31 | 17:17

76
След като от оператора оставиха над 7 часа столицата без мобилен интернет... Що за глупости е това ?! Моя телефон защо работеше цял ден ?! В столицата.... не е работило 3G мрежата... Спокойно може да се превключи ръчно от телефона на 2G режим и готово !!

2013.10.31 | 17:16

63
Не става въпрос за мобилните телефони а за домашните и интернета. Нета на виваком се доставя чрез мрежата на стационарните телефони. Вчера нямахме нет и дом. тел. Вива ком имат най- скапания интернет от всички доставчици, които съм ползвал до сега. Нямам търпение да ми изтече договора и да ги сменя.
Батето

2012.02.08 | 01:55

5
Джиткай си на 2G тогава и си плащай като поп :)

2013.10.31 | 17:17

75
Вчера, когато цяла Варна беше така никой нещо на каза. Но за софиянци днес се разтръби навсякъде! До кога София ще е България?! А относно Виваком и аз имам много забележки и коментари. Цялата им мрежа не струва-ТВ, дом.телефон, интернет, GSM-пълни некадърници. Определено ще ги сменям тези мошеници!
КСТ

2013.10.31 | 17:16

68
не беше само в София във Велико Търново също нямаше интернет, телефони имаше, но интернет нямаше от към 11 до 10 вечерта.. така като гледам само от Варна казвате, че сте имали..
х

2013.10.31 | 17:16

74
в момента пиша този кентар от 3g мрежата на виваком в метрото.....
Росен

2013.10.31 | 17:16

72
Чудно е как си отворил страница изобщо с такъв скапан нет.
Абонат

2013.10.31 | 17:16

73
Честно казано вчера във Варна имах цял ден обхват - говорих над 40 пъти, нямах проблеми с Виваком. Пред време бях на Мтел и там така ми слагаха суми върху фактури, "безплатни мунити към любим номер" и др. глупости, които сами си ги измисляха. Извод: Където и да се преместите - само позитиви няма. На Виваком досега нямам проблеми, но ... да не казвам голяма дума, че...
:)

2013.10.31 | 17:16

71
Преди време бях на техен интернет и в момента в който реших да се откажа, от едното място ми казаха едно от другото ми казаха друго и неможах да си прекратя договора, защото служителите на магазина искаха, но операторката им каза, че е променена политиката на фирмата и така голямо ходене по мъките беше. Колко до надписване на сметка до сега съм се парил само от Глобул, който така и не успяха да ми кажат защо 2 поредни месеца имах по голяма сметка и след като се скарах и със същия разход на минути на 3-тия месец сметката ми падна. До кога мобилните оператори ще имат права, а ние клиентите само задължения да плащат каквото ни кажат, а не това което сме ползвали?
Иво

2013.10.31 | 17:16

70
Това е най скапаният мобилен оператор който е имало някога!
DMX

2013.10.31 | 17:16

69
Виваком се оказаха изключително некоректни! Аз също им звънях оня ден, като нямаше нет, нямах и телефон, казах им, че това става за 3-ти или 4-ти път от началото на годината и, че не са единствените доставчици на тия услуги! С разните му там пешки, от които зависи нещо във Виваком няма как да се свърже човек, за да им тегли поне една, но се получава така, че плащаме за услуги, които не винаги получаваме, а ако от страна на клиента има и най-малко забавяне, веднага секва услугата - с две думи - "АЛЧНИ ЛИЦЕМРИ". Да не говориме, колко се надписват сметките!
Дългата ръка на Mtel

2013.10.31 | 17:16

67
Стига сте ревали,подбрани проститутки,просто много хора се отказват от Мтел и сега се намерил някой платен журналист да хвърли малко кал по Виваком. Този сайт новини.бг е един от най-помиярските в БГ,а 90% от така наречените журналисти за 10-15 лв,могат да напишат какви ли не глупости.Нали ви дават по 20 лв на статия и вече се чудите какви Л А Й Н А да сътворите.

2013.10.31 | 17:16

66
Явно не си ползвал нито едно услуга на Виваком, за да мислиш така-ТВ е много зле, GSM винаги са с завишени сметки, ако не си в голяма група, нета им понякога е зле и т.н.. Като ги пробваш пак са включи. А сайта, че жълт и платен е ясно.
chumaher

2012.02.07 | 20:01

2
Dali e platena publikacitata, moje da se samnyavate, no ot izkazvaniyata 6te Vi e trudno da poso4ite "PLATENI"! Az imam zapisani razgovori s dejurem operator po povod na koito moje da potanete ot sram. Napalno sam ubeden, 4e to4no tezi hora sa PLATENI i to dostata4no!
ЯНЕВА

2013.10.31 | 17:16

65
ИМАМ ПРОБЛЕМ И АЗ С СМЕТКИТЕ НА ВИВАКОМ .Подписах договор преди 1г.в началото до 6м.сметките ми бяха според плана нормални сега вече са двойно по високи .писах жалба те ми отговориха с писмо че сам изговорила над лимита а как да докажа.Няма коректно отношение от мобилните оператори.13г бях абонат на МТЕЛ те прекалиха с надписването на сметки.Надявах се,че ВИВАКОМ ще са по коректни,явно трябва да спонсорираме без наше съгласие някой.Ще се радвам ако нещо се промени.
Stefan

2013.10.31 | 17:15

60
И на теб ще кажа - от 5 години съм техен абонат и нямам надписана сметка. Много ми е интересно как става тая работа. За да си сигурна, че ти надписват сметката, това означава, че следиш движението на оставащите ти включени минути. Щом го следиш, значи говориш с оператор. Разговорите се записват. Ето ти и доказателството. :) Ако ли пък не следиш, то твърдението ти има нулева стойност. Или още по-зле - злонамерен плювач.
GOOOO

2013.10.31 | 17:16

64
ПО УБАВИ ОТ ТЕХ НЕМА

Добави коментар

Водещи новини