За 6 месеца в Англия забраниха две реклами на дрехи - еротични са

share

Втора реклама на марката “Америкън апарел” (American Apparel) е забранена във Великобритания в рамките на 6 месеца заради това, че показва дете като сексуален обект, пише английският в. “Индипендънт”.

Компанията рекламира дамско боди тип прашка с четири снимки, като в единия вариант моделът е показан отзад и дупето на манекенката се вижда, пише "24 часа".

Английската комисия за правила в рекламата (Advertising Standards Authority (ASA) е притеснена най-вече от факта, че моделът изглежда на възраст под 16 години. Според нея рекламата е безотговорна и може да нанесе вреди върху детската психика. Затова е поискала да бъде махната от сайта на компанията.

Забраната е оповестена след подадена жалба до комисията, в която рекламата е описана като “безотговорна и обидна”. Според жалбоподателя манекенката на снимката изглежда непълнолетна и е представена като “сексуален обект”.

Компанията отхвърли обвиненията с обяснението, че моделът е на 20 години, а прашката не била показана по-различно от други реклами на подобни дрехи.

През септември 2014 г. ASA пак спира реклама на марката, свързана с кампанията ѝ “Отново на училище”. В нея ученичка, снимана в гръб, се е навела към автомобил. Тя е облечена с къса тартанова поличка, а отдолу се вижда бельото ѝ.

Водещи новини

Още новини