Изминаха около две седмици, откакто Activision Blizzard пусна Diablo IV. Сега научихме, че геймърите са прекарали общо над 350 милиона часа в играта от нейното пускане на пазара. Това разкри ръководителят на франчайза Род Фъргюсън.
Очаква се по-голямата част от играчите на Diablo IV да използват компютри. Въпреки това компанията е успяла да постигне известен ръст при конзолите.
Според Фъргюсън поредицата се продава добре на конзолата Xbox на Microsoft. В същото време не бяха дадени конкретни данни за съотношението на разпространение на Diablo IV на конзолите.
В разговор с репортери Фъргюсън отказа да коментира състоянието на сделката за закупуване на Activision Blizzard от Microsoft. Той обаче изрази увереност, че тя ще увеличи конкуренцията на пазара.
Беше казано също така, че разработчиците в момента нямат планове за пета част на франчайза. По-рано Blizzard съобщи, че Diablo IV е продадена за 666 млн. щ. долара през първите пет дни, пише dir.bg.