НПО-то на Грета Тунберг пуснало COVID-а, за да намали замърсителите

Getty Images/ Колаж: Novini.bg
share

Грета Тунберг значи—това момиченце на батерийки го знаете—съдействало да се създаде свръх-тайна китайска лаборатория, половината от която се намира на Марс, другата половина – у Долно Фърфучево. Именно там е разработен и оттам е опущен вирусът, който предизвиква COVID. 

Тя не е работила сама, разбира се, защото на нея нищо не ѝ разбира главата, а е действала само като рекламно лице на рептилите от ЦРУ и това другото… как беше… МиСад шес. 

Истинските разработчици на вируса на ковида са бивши китайски състезатели по зимни кънки, изловени с допинг от руските спец-части и пратени в ъгъла, за наказание. След преживения стрес, те се обръщат към ЦРУ, за да им съдейства да разработят своето отмъщение. 

Те решават да използват симпатичничкото момиченце Грета за рекламно лице, щото е сладка и невинна с тия плитки, и я пращат да пътува по света уж да протестира и да се среща с ДонъЛ Тръмп, за да го дразни, но истината е, че всъщност тя пътува, за да сее вируса по-лесно и по-надалече (всички прилики със сценария на „Дванайсет маймуни“ на Тери Гилиъм са напълно случаЕни и ако ги виждате, нàчи сте рептил на Сорос!).

Самата Грета е искала да намали хората по света, за да цапат по-малко. 

Истината беше разкрита от новопокръстен бивш агент на непеото на Грета Тунберг (тире-Сорос), който се е разкаял и разказал пред китайски и руски медии по време на пресконференция, на която дошъл по гащи, след като се измъкнал, като Брус Уилис, от лагера за мъчения, в който Грета Тунберг (тире-Сорос) го била сложила. 

След като отворихте новина с такова заглавие, а и стигнахте с четенето чак дотук, явно имате или чувството за хумор, или менталната нагласа, необходими, за да се вържет… за да приемете и следващите важни новини, които имам за споделяне. 

Не знам дали сте забелязали, но във водещата снимка на този материал има вградена малка графика, която в естествения си размер изглежда така:

И, понеже стана дума за приближаващите се с пълна сила избори, няма как да не отбележим следната новина:

В проучване на социологическите агенции „Врабче Харрис“ и „Трендалфа рисърч“, запитани „за кого бихте гласували, ако изборите бяха днес, най-късно утре?“ ето какво отговориха анкетираните:

Както виждате, направили сме пълен кръг на 360 градуса и сме се завърнали към православните си и правоверни корени. Да сме живи и здрави! 

***

Докато гледах предизборните агитации, които някои весело наричаха „кампания“, се замислих: политиците ни, увлечени по днешната най-модерна тенденция, завиха рязко у крайно-десно, замалко да се врежат в мантинелата на фашизма. То не бяха обещания да се вземе правото за гласуване на малцинствата, то не беше битка с джендърите, то не беше изтриване на всички закони, дето ти пречат да си биеш жената и детето, какво ли не беше! 

Оставете за малко сега свастиките и слушайте тука! Знаете ли що не печелите като хората, мѝ само некви утрепани процент—процент и половина, колкото да си купите баничка с боза и някой друг хотел по морето с партийна субсидия? Знаете ли що не печелите голямата игра, дето можете да бъркате у фондовете? 

Щото играете на дребно. Кампаниите ви – едни такива, половинчати. Хубаво сте измислили, че българинът се страхува от малцинствата да не го оберат, да не му вземат от данъците (нищо, че не ги плаща), да не му свият от осигуровките (нищо, че и тях не ги плаща). Хубаво сте го измислили това. Сетили сте се, че се страхува и от обратните – да не го… нали—страхува си се. Българинът. Това всичкото – добре, ама не се сещате кой е най-големият страх на вашия избирател, а именно българският мъж. Жените бе, колеги! Жените. Българският мъж най-много се страхува от геЮви, сигани и жени. Най-вече от жени. Много е просто. 

Нàчи, хубаво някои се сетиха да наблегнат на домашното насилие и да не ъпдейтват законите срещу него. Хоп!—веднага спечелиха симпатии и гласове. Обаче не е достатъчно.

Аз предлагам една кампания, наречена „Да си знае мястото!“ Кампанията ще протече под мотото: „Я, пералнята говори!“ Ще се промотира с песни, томболи и игри из цяла България. Ще могат да участват семейни, както и несемейни двойки от цялата страна. Една от рекламните дейности ще е кòнкурс „Мис и Мисис България“, ама не като сегашните, ами истински!

Прилагам снимково вдъхновение от „Мисис Америка 1954“. Състезателките участват в раздел „най-добро гладене“. Знам какво си мислите; мислите си, че това измислица неква. Не е. Снимката си е баш съвсем истинска и на нея се случва точно каквото ви описах. 

 

***

Докато гледах предизборните агитации, още едно нещо ми направи впечатление, а именно: колко по-продуктивно би било, ако ги направят като рекламите на стоки и услуги. В рекламния свят вече (от десетилетия) са забранени (поне в Европа и в повечето щати в САЩ) антирекламите. Тоест „рекламите“, които казват колко е лош конкурентът или да се прави директно сравнение с името на конкурента. Тоест Кока-кола не може да се подиграва с Пепси, Пепси не може да се подиграва с Кока-кола, Форд не може да се подиграва с Шевролет, Шевролет не може да се подиграва с Форд. 

Та, си мислех – да направят и нашите агитации (тире-кампании) такива: да можеш само да казваш колко си велик и големата работа ти, без да имаш право да хвърляш кал по конкуренцията. Без компромати, без сравнения, без подигравки. Само колко си велик и какви работи ще направиш, ако те изберат. 

Естествено, това ще означава рязък скок на безработицата в пиар средите в България, но…

А представяте ли си предизборните дебати, ако им се измисли механизъм, с които да им се държи истинска сметка – да изпълняват каквото са обещали…!

Представяте ли си дебатите тогава? Тишина, нервно покашляне и озъртане с примигване. 

А, да – щях да забравя: честит първи април! 
 

Водещи новини

Още новини