Утре ще започне разрушаването на съществуващия мост над река Бошулска на третокласния път III-3704 в област Пазарджик. На мястото на съществуващото съоръжение при 11-ти км на пътя Пазарджик - Бошуля - Ветрен - АМ "Тракия" ще бъде изграден нов мост с две ленти за движение и тротоари, съобщават от Агенцията "Пътна инфреструктура".
Съоръжението в с. Бошуля е построено през 30-те години на миналия век и оттогава не е основно ремонтиран. Старият мост е с една лента за движение и трафикът по него се осъществява с изчакване. Заради амортизация на съоръжението е ограничено преминаването на превозни средства над 10 тона.
Третокласният път осигурява най-кратката връзка на гр. Ветрен с областния център Пазарджик. Изпълнител е "ЕКО-ХИДРО-90" ООД. Строително-монтажните работи са възложени след процедура по Закона за обществените поръчки. Стойността на договора е 1 738 033 лв. Срокът за изпълнение е 180 дни. Строителният надзор ще осъществява "План инвест Пловдив" ЕООД. Техният договор е за 48 180 лв. Авторският надзор е на "Трансконсулт-22" ООД. За изпълнение на строителните дейности ще бъде затворен участък от 320 м. Превозните средства ще преминават по обходни маршрути.
За МПС до 3,5 тона по направление Пазарджик - с. Бошуля автомобилите ще преминават от кръстовище на път III-3704 с ул. номер 28 преди моста на р. Бошулска, през уличната мрежа на с. Бошуля и обратно по направление с. Бошуля - Пазарджик. Шофьорите трябва стриктно да следват поставената временна сигнализация. За МПС над 3,5 тона по направление Пазарджик - с. Бошуля автомобилите трябва да се движат от кръстовището на път II-37 Пазарджик - Пещера - Батак - Доспат и път III-3704 по ул. "Стоян Ангелов" в Пазарджик, бул. "Георги Бенковски" до разклона за с. Драгор.
След това движението им преминава по път III-803 през с. Драгор, с. Динката, от там по общински път през с. Памидово до с. Карабунар. От с. Карабунар по път III-8402 Ветрен - Септември - АМ "Тракия" до кръстовището с път III-3704 до с. Бошуля и обратно по направление с.Бошуля - Пазарджик, информират от АПИ.