В кампанията "Бъди войник" влагаме много както сили и средства, така и надежда и й отдаваме същото значение, каквото и на ученията, които ние водим.
Това каза по време на кампанията "Бъди войник" в Асеновград началникът на щаба на Сухопътни войски бригаден генерал Николай Караиванов. Това е защото нашата дейност не е свързана само с подготовка на войските, но и с набирането на личен състав, допълни той. По думите му, в една пазарна икономика армията е също работодател и трябва да се бори за всеки човек. Предимството за нас, допълни ген. Караиванов е, че младите хора могат да изберат да бъдат войници и ако им хареса могат да направят военна кариера. Армията е място, което дава отражение в развитието на младия човек, възпитавайки в него чувство на отговорност, психическа устойчивост, изграждайки в него добри физически качества, уточни той.
Кампанията "Бъди войник" преобърна негативната тенденция, която имахме за напуснали повече отколкото приети и в момента приетите са повече от тези, които напускат, коментира ген. Караиванов. Той изрази надежда това да дава все повече и повече положително отражение за набирането на кадрови войници.
Символичен домакин на кампанията в Асеновград е Четвърти артилерийски полк, откъдето бяха изкарали на статичен показ въоръжение и снаряжение, което се използва в Сухопътни войски.
На общия фон на поделенията в Българската армия, полкът в Асеновград е сравнително добре окомплектован - около 90 на сто, каза командирът на полка полк. Лъчезар Мишев. Това, по думите му говори за доброто отношение на местните хора към армията. По различни поводи много често военното формирование организира мероприятия, на които демонстрира наличното въоръжение и техника, добави той. Поне два пъти в годината полкът провежда и Дни на отворени врати, които се посрещат с голям интерес от страна на учениците.