"Туитър" въведе платени абонаменти за някои профили като нов инструмент за възнаграждаване на създателите на съдържание. Това е централен елемент от стратегията на социалната мрежа да увеличи аудиторията си и да намали зависимостта си от приходите от реклама, съобщиха БТА и Франс прес.
Инфлуенсърите, например експертите по грим или по спорт, ще могат занапред да имат "супер последователи", които да получават ексклузивно съдържание, като се абонират за техните профили за 3, 5 или 10 долара на месец.
"Като супер последовател вие ще можете да участвате в дискусии, в които само платените абонати имат достъп", заяви вчера в комюнике Естър Крауфорд, директорка, отговаряща за продуктите на "Туитър".
"Не се тревожете, публичните туитове няма да изчезнат", уточни тя.