-
26 май 2020 11:41
- 526
- 0
Центровете за обслужване на клиенти на дружествата на ЧЕЗ в България от днес, 26 май, ще осъществяват своята дейност с потребители в обичайното си работно време, съобщиха от дружеството. Работното време на клиентските центрове от 16 март бе временно променено поради предприетите мерки за защита на клиенти и служители, свързани с ограничаване разпространението на вирусни инфекции по време на извънредното положение.
Във всички центрове за клиенти ще продължат да се спазват противоепидемичните мерки. Осигурена е периодична дезинфекция на работни места и помещения, изтъкват от ЧЕЗ. Създадена е организация за спазване на всички изисквания за безопасно обслужване на потребители, включително използване на лични предпазни средства от служители и клиенти. Обслужването е организирано при спазване на препоръките на Министерство на здравеопазването за разстояние между служител и клиент, както и между служителите на ЧЕЗ. В центровете се допуска брой хора, равен на броя гишета за обслужване в конкретния център. Компанията призовава гражданите да бъдат търпеливи, ако се налага изчакване извън сградите.
Информация за адресите и работното време на центровете за клиенти на ЧЕЗ на територията на Западна България може да се получи на информационна линия 0 700 10 010, както и на сайтовете cez.bg и cez-rp.bg.
В извънредната ситуация е препоръчително клиентите да посещават офисите на центровете за обслужване на клиенти само в краен случай и при неотложна необходимост, като за връзка с компанията използват възможностите за дистанционен контакт - информационна линия 0700 10 010, имейли info@cezelectro.bg и klienti@cez-rp.bg, корпоративните сайтове cez.bg и cez-rp.bg, както и фейсбук профилите @cezelectrobg и @www.cez.bg, допълват от ЧЕЗ.
Проверка на текущи задължения за електроенергия може да бъде направена чрез sms. Регистрация за услугата може да се извърши чрез еднократен sms на номер 170077, със съдържание цифрите на клиентския номер, който може да се намери във фактурата за електроенергия. Клиентите, които получават своята месечна фактура на хартия по куриер, могат да заявят електронна фактура напълно безплатно чрез обаждане на 0700 10 010 или онлайн на сайта www.cez.bg , секция "Е-услуги". В "Е-услуги" клиентите на ЧЕЗ могат да се възползват и от други дистанционни методи на обслужване като деклариране на показания, справки за текущи ремонти и аварии и други, се посочва в съобщението.
Последвайте канала на
Свързани новини
Младок поведе Реал към победа в Сан Себастиан, мадридчани вече са на 4 точки от титлата
15 години по-късно! Левски обърна ЦСКА и е шампион
Борбен Ботев (Враца) изстрада успеха срещу Пирин в Благоевград
Костов: Пламен Андреев най-вероятно ще пази срещу ЦСКА! Искахме много Хоркаш, но не знам какво се случи
Септември се измъкна от "Бончук" в продължението
"Контра": Ще преодолее ли Арсенал най-тежкото препятствие по пътя към мечтаната титла
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Росен Желязков за отстраняването му: Ненужна демонстрация
26 април 202421:13
Асен Василев: Хората добре си дават сметки кое е важното - повишените доходи или измислените скандали от службите
26 април 202421:45
Шефът на НЗОК ще съди Лена Бориславова за клевета
26 април 202420:48
Росен Христов за "Боташ": Обвинявам депутатите в лъжа, може да съдя държавата
26 април 202421:30
Доц. Мангъров: Дете, което кашля и има високи лимфоцити, най-вероятно има коклюш
26 април 202420:38
Водещите новини! Денков: ЦИК „подготвя почвата“ за провал на машинното гласуване. Шойгу: Русия няма интерес да напада държави от НАТО (и още…)
26 април 202418:55
АБРО призова за незабавна дискусия: Пълна забрана на рекламата на хазарт не е решението
26 април 202418:06
Пиян шофьор с джип предизвика верижна катастрофа в Казанлък
26 април 202422:05
Столтенберг призова съюзниците в НАТО да увеличат помощта си за Украйна
26 април 202419:08