-
26 май 2020 11:41
- 526
- 0
Центровете за обслужване на клиенти на дружествата на ЧЕЗ в България от днес, 26 май, ще осъществяват своята дейност с потребители в обичайното си работно време, съобщиха от дружеството. Работното време на клиентските центрове от 16 март бе временно променено поради предприетите мерки за защита на клиенти и служители, свързани с ограничаване разпространението на вирусни инфекции по време на извънредното положение.
Във всички центрове за клиенти ще продължат да се спазват противоепидемичните мерки. Осигурена е периодична дезинфекция на работни места и помещения, изтъкват от ЧЕЗ. Създадена е организация за спазване на всички изисквания за безопасно обслужване на потребители, включително използване на лични предпазни средства от служители и клиенти. Обслужването е организирано при спазване на препоръките на Министерство на здравеопазването за разстояние между служител и клиент, както и между служителите на ЧЕЗ. В центровете се допуска брой хора, равен на броя гишета за обслужване в конкретния център. Компанията призовава гражданите да бъдат търпеливи, ако се налага изчакване извън сградите.
Информация за адресите и работното време на центровете за клиенти на ЧЕЗ на територията на Западна България може да се получи на информационна линия 0 700 10 010, както и на сайтовете cez.bg и cez-rp.bg.
В извънредната ситуация е препоръчително клиентите да посещават офисите на центровете за обслужване на клиенти само в краен случай и при неотложна необходимост, като за връзка с компанията използват възможностите за дистанционен контакт - информационна линия 0700 10 010, имейли info@cezelectro.bg и klienti@cez-rp.bg, корпоративните сайтове cez.bg и cez-rp.bg, както и фейсбук профилите @cezelectrobg и @www.cez.bg, допълват от ЧЕЗ.
Проверка на текущи задължения за електроенергия може да бъде направена чрез sms. Регистрация за услугата може да се извърши чрез еднократен sms на номер 170077, със съдържание цифрите на клиентския номер, който може да се намери във фактурата за електроенергия. Клиентите, които получават своята месечна фактура на хартия по куриер, могат да заявят електронна фактура напълно безплатно чрез обаждане на 0700 10 010 или онлайн на сайта www.cez.bg , секция "Е-услуги". В "Е-услуги" клиентите на ЧЕЗ могат да се възползват и от други дистанционни методи на обслужване като деклариране на показания, справки за текущи ремонти и аварии и други, се посочва в съобщението.
Последвайте канала на
Свързани новини
Пирин 1:1 Етър, голям пропуск на гостите
Разглобяването на “Армията” продължава, ето как изглежда стадионът отвътре (видео)
Феноменален Григор прегази Алкарас и е на полуфинал!
"Контра": Кой измежду Арсенал, Ман Сити и Ливърпул ще бъде на върха в Премиър лийг след дербито на "Етихад"
Тази нощ отново няма да се спи заради Григор
Левски ще търси продължаване на позитивната серия в най-старото столично дерби
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Диана Ковачева: Не мога да стана служебен премиер, подавам оставка и като омбудсман
29 март 202413:07
Петър Чобанов: Всеки един от нас трябва да се съобрази с крайното решение на президента
29 март 202413:34
Андрей Гюров: Президентът трябва да намери балансирано решение в този момент
29 март 202414:42
Акад. Денков: Дневният ред на обществото зависи от президента
29 март 202412:10
Асен Василев: В момента, в който покрием критерия за инфлация, България може да влезе в еврозоната
29 март 202413:03
Водещите новини! 20 години България в НАТО. Искри около неслучилата се ротация. Зеленски предупреди: войната може да стигне Европа (и още…)
29 март 202413:27
Отиде си голям български поет
29 март 202413:59
Дело на вдовицата на Нотариуса е гледано от жената на съдружника му
29 март 202412:11
Синът на разстреляния Мартин Нотариуса раздава храна на бездомни
29 март 202412:06