ЧЕЗ възстановя обичайното работно време на центровете за обслужване на клиенти

  • 26 май 2020 11:41

  • 526
  • 0
 ЧЕЗ възстановя обичайното работно време на центровете за обслужване на клиенти
© Pixabay

Центровете за обслужване на клиенти на дружествата на ЧЕЗ в България от днес, 26 май, ще осъществяват своята дейност с потребители в обичайното си работно време, съобщиха от дружеството. Работното време на клиентските центрове от 16 март бе временно променено поради предприетите мерки за защита на клиенти и служители, свързани с ограничаване разпространението на вирусни инфекции по време на извънредното положение.

Във всички центрове за клиенти ще продължат да се спазват противоепидемичните мерки. Осигурена е периодична дезинфекция на работни места и помещения, изтъкват от ЧЕЗ. Създадена е организация за спазване на всички изисквания за безопасно обслужване на потребители, включително използване на лични предпазни средства от служители и клиенти. Обслужването е организирано при спазване на препоръките на Министерство на здравеопазването за разстояние между служител и клиент, както и между служителите на ЧЕЗ. В центровете се допуска брой хора, равен на броя гишета за обслужване в конкретния център. Компанията призовава гражданите да бъдат търпеливи, ако се налага изчакване извън сградите.

ЧЕЗ иска поскъпване на нощния ток със 70 на сто

Информация за адресите и работното време на центровете за клиенти на ЧЕЗ на територията на Западна България може да се получи на информационна линия 0 700 10 010, както и на сайтовете cez.bg и cez-rp.bg.

В извънредната ситуация е препоръчително клиентите да посещават офисите на центровете за обслужване на клиенти само в краен случай и при неотложна необходимост, като за връзка с компанията използват възможностите за дистанционен контакт - информационна линия 0700 10 010, имейли info@cezelectro.bg и klienti@cez-rp.bg, корпоративните сайтове cez.bg и cez-rp.bg, както и фейсбук профилите @cezelectrobg и @www.cez.bg, допълват от ЧЕЗ.

Проверка на текущи задължения за електроенергия може да бъде направена чрез sms. Регистрация за услугата може да се извърши чрез еднократен sms на номер 170077, със съдържание цифрите на клиентския номер, който може да се намери във фактурата за електроенергия. Клиентите, които получават своята месечна фактура на хартия по куриер, могат да заявят електронна фактура напълно безплатно чрез обаждане на 0700 10 010 или онлайн на сайта www.cez.bg , секция "Е-услуги". В "Е-услуги" клиентите на ЧЕЗ могат да се възползват и от други дистанционни методи на обслужване като деклариране на показания, справки за текущи ремонти и аварии и други, се посочва в съобщението.

Последвайте канала на

Novini.bg
526 0

Свързани новини

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини