-
26 май 2020 11:41
- 530
- 0
Центровете за обслужване на клиенти на дружествата на ЧЕЗ в България от днес, 26 май, ще осъществяват своята дейност с потребители в обичайното си работно време, съобщиха от дружеството. Работното време на клиентските центрове от 16 март бе временно променено поради предприетите мерки за защита на клиенти и служители, свързани с ограничаване разпространението на вирусни инфекции по време на извънредното положение.
Във всички центрове за клиенти ще продължат да се спазват противоепидемичните мерки. Осигурена е периодична дезинфекция на работни места и помещения, изтъкват от ЧЕЗ. Създадена е организация за спазване на всички изисквания за безопасно обслужване на потребители, включително използване на лични предпазни средства от служители и клиенти. Обслужването е организирано при спазване на препоръките на Министерство на здравеопазването за разстояние между служител и клиент, както и между служителите на ЧЕЗ. В центровете се допуска брой хора, равен на броя гишета за обслужване в конкретния център. Компанията призовава гражданите да бъдат търпеливи, ако се налага изчакване извън сградите.
Информация за адресите и работното време на центровете за клиенти на ЧЕЗ на територията на Западна България може да се получи на информационна линия 0 700 10 010, както и на сайтовете cez.bg и cez-rp.bg.
В извънредната ситуация е препоръчително клиентите да посещават офисите на центровете за обслужване на клиенти само в краен случай и при неотложна необходимост, като за връзка с компанията използват възможностите за дистанционен контакт - информационна линия 0700 10 010, имейли info@cezelectro.bg и klienti@cez-rp.bg, корпоративните сайтове cez.bg и cez-rp.bg, както и фейсбук профилите @cezelectrobg и @www.cez.bg, допълват от ЧЕЗ.
Проверка на текущи задължения за електроенергия може да бъде направена чрез sms. Регистрация за услугата може да се извърши чрез еднократен sms на номер 170077, със съдържание цифрите на клиентския номер, който може да се намери във фактурата за електроенергия. Клиентите, които получават своята месечна фактура на хартия по куриер, могат да заявят електронна фактура напълно безплатно чрез обаждане на 0700 10 010 или онлайн на сайта www.cez.bg , секция "Е-услуги". В "Е-услуги" клиентите на ЧЕЗ могат да се възползват и от други дистанционни методи на обслужване като деклариране на показания, справки за текущи ремонти и аварии и други, се посочва в съобщението.
Последвайте канала на
Свързани новини
Реал Мадрид не сгреши и ще гледаме Ел Класико за Суперкупата
Георги Иванов: Не ми е фикс идея да бъда харесван
Официално: ЦСКА - София продаде головата си машина
Невероятно! Милена Тодорова се качи на подиума в Световната купа по биатлон
Георги Бобев в "Интервюто на Sportal.bg": Аби е роден победител
Казусът с Антон Зингаревич влиза в Народното събрание
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Кабинетът "Желязков" готов! БСП с 4 министерства, три за Слави
09 януари 202521:47
Водещите новини! Кирил Петков: Правосъдието и бюджетът са заложници на ГЕРБ. Зеленски към САЩ и Германия: Путин ни нападна заради вас
09 януари 202518:56
Шефът на ДАНС: Пребиваващи в регистрационно-приемателния център "Враждебна" сирийци са слушали песни, свързани с ИД
09 януари 202520:03
Полицията погна лихвари в София
09 януари 202519:04
Енергийният експерт Мартин Владимиров посече бизнеса за компенсациите за тока
09 януари 202520:36
Три коли се сблъскаха в Пловдив
09 януари 202520:45
Иран: Арестуван по обвинения в шпионаж швейцарец се самоуби в затвора
09 януари 202520:40
САЩ одобри военна помощ за Украйна на стойност 500 милиона долара
09 януари 202520:10
Синът на Пъф Деди също е обвинен в изнасилване
09 януари 202520:15