Читатели: "Виваком" искат неустойки от недоволните клиенти!

  • 07 февруари 2012 13:34

  • 25960
  • 80
Читатели: "Виваком" искат неустойки от недоволните клиенти!
©

Истинска лавина от писма на недоволни клиенти заля редакционната поща. След като от оператора оставиха над 7 часа столицата без мобилен интернет и стационарни телефони с мъгляви оправдания за софтуерен проблем, Виваком се оказа, че имат много по-сериозни проблеми, твърдят наши читатели.

В писмото си до novini.bg Елена Стоянова пише, че е на тарифен план UniCall M. Би трябвало да имам 150мин. към стационарни телефони, 120мин. към мрежата на Виваком и 30мин. към другите оператори, а също така имам и активирана допълнителна услуга за номер, с който говоря 3600мин. Като се има предвид, че доста се ограничавам в разговорите си към мрежата на Виваком, на няколко пъти ми прави впечатление, че безплатните ми минути се изпаряват и плащам сметки с по 10- 15лв. отгоре на таксата, пише Стоянова.

"Същото се получава и с други мои приятели и познати, които също са към Виваком. Да не говорим и че допълнителните безплатни минути, които включих в д-ра пише, че са неограничени, а в последствие ги направиха 3600 без да ме уведомят, което според мен е абсолютно нарушаване на сключения двустранно договор. По този въпрос писах и жалба, която естествено не беше уважена от тяхна страна. Другите проблеми са, че при изтичане на подписания от моя страна д-р за една година, те са решили, че трябва да бъде подновен и както може би сами се досещате, разбира се това се случи без да бъда уведомена", допълва нашата читателка. 

"Скоро исках да се откажа от техните услуги, но те ми заявиха, че ако го направя ще трябва да заплатя неустойките до края на договора, включително и тези за допълнителната услуга с безплатните минути. Да не говорим и че отношението на служителите им спрямо клиентите е под всякаква критика, изключително не любезни, не са запознати и с услугите, които предлагат....", завършва писмото си Елена Стоянова.

Ако и вие сте жертва на некоректно отношение  от Виваком, пишете на novini@novini.bg, а ние ще продължим да търсим мнението на търговския директор на компанията Александър Димитров (на снимката)

Последвайте канала на

Novini.bg
25960 80

Свързани новини

Коментари 80

Добави коментар
клиент

2014.05.20 | 10:46

80
НИКОГА ПРИ ТЕЗИ ГАДОВЕ ВИВАКОМ !!!!!!!!!!!!!!!!!
от селоСофиец

2014.05.20 | 10:46

79
Да живее VIVACOM!Да живей и пребъде!

2014.01.14 | 21:08

78
И се научете да пишете грамотно и правилно....а не като помияри.Хора ,които не знаят какво са подписали ,нямат право да се оплакват,а да си го поемат целия...Sorry!

2014.01.14 | 21:08

77
Страхотна глупост и небивалица сте написали като статия.Научете се да формулирате точно нещата.Изключително некомпетентно е написано.Иначе идете да пасете патките.

2013.10.31 | 17:17

76
След като от оператора оставиха над 7 часа столицата без мобилен интернет... Що за глупости е това ?! Моя телефон защо работеше цял ден ?! В столицата.... не е работило 3G мрежата... Спокойно може да се превключи ръчно от телефона на 2G режим и готово !!

2013.10.31 | 17:16

63
Не става въпрос за мобилните телефони а за домашните и интернета. Нета на виваком се доставя чрез мрежата на стационарните телефони. Вчера нямахме нет и дом. тел. Вива ком имат най- скапания интернет от всички доставчици, които съм ползвал до сега. Нямам търпение да ми изтече договора и да ги сменя.
Батето

2012.02.08 | 01:55

5
Джиткай си на 2G тогава и си плащай като поп :)

2013.10.31 | 17:17

75
Вчера, когато цяла Варна беше така никой нещо на каза. Но за софиянци днес се разтръби навсякъде! До кога София ще е България?! А относно Виваком и аз имам много забележки и коментари. Цялата им мрежа не струва-ТВ, дом.телефон, интернет, GSM-пълни некадърници. Определено ще ги сменям тези мошеници!
КСТ

2013.10.31 | 17:16

68
не беше само в София във Велико Търново също нямаше интернет, телефони имаше, но интернет нямаше от към 11 до 10 вечерта.. така като гледам само от Варна казвате, че сте имали..
х

2013.10.31 | 17:16

74
в момента пиша този кентар от 3g мрежата на виваком в метрото.....
Росен

2013.10.31 | 17:16

72
Чудно е как си отворил страница изобщо с такъв скапан нет.
Абонат

2013.10.31 | 17:16

73
Честно казано вчера във Варна имах цял ден обхват - говорих над 40 пъти, нямах проблеми с Виваком. Пред време бях на Мтел и там така ми слагаха суми върху фактури, "безплатни мунити към любим номер" и др. глупости, които сами си ги измисляха. Извод: Където и да се преместите - само позитиви няма. На Виваком досега нямам проблеми, но ... да не казвам голяма дума, че...
:)

2013.10.31 | 17:16

71
Преди време бях на техен интернет и в момента в който реших да се откажа, от едното място ми казаха едно от другото ми казаха друго и неможах да си прекратя договора, защото служителите на магазина искаха, но операторката им каза, че е променена политиката на фирмата и така голямо ходене по мъките беше. Колко до надписване на сметка до сега съм се парил само от Глобул, който така и не успяха да ми кажат защо 2 поредни месеца имах по голяма сметка и след като се скарах и със същия разход на минути на 3-тия месец сметката ми падна. До кога мобилните оператори ще имат права, а ние клиентите само задължения да плащат каквото ни кажат, а не това което сме ползвали?
Иво

2013.10.31 | 17:16

70
Това е най скапаният мобилен оператор който е имало някога!

Добави коментар

Водещи новини