ГЕРБ доминира в медиите по време на предизборната кампания (видео)

  • 16 март 2017 13:06

  • 2319
  • 2
ГЕРБ доминира в медиите по време на предизборната кампания (видео)
© Булфото

На пресконференция от Института за социална интеграция представиха "Мониторинг на Парламентарни избори 2017". Мониторингът обхваща период от 24 февруари до 14 март, като обект на наблюдения са 20 медии, предаде репортер на Novini.bg

Данните показват, че най-често попадащата в медиите партия е ГЕРБ, следвана от БСП, ДПС, "Реформаторски блок – Глас народен", "Обединени патриоти", "ДОСТ - НПСД", "АБВ – Движение 21", "Нова република", "Да България" и "Воля".

При лидерите на партии картината е сходна – най-често попадащ в полето на наблюдаваните медии политик е лидерът на ГЕРБ Бойко БорисовБойко Борисов Бойко Методиев Борисов е министър-председател на Република България. Роден е на 13 юни 1959 г, който продължава да бъде самостоятелен вода по този индикатор. На следващо място е лидерът на БСП Корнелия НиноваКорнелия НиноваКорнелия Нинова е български политик от БСП, член на Парламентарната група на Коалиция за. Съотношението между двамата е приблизително 3 към 2.

Сред основните изводи, които правят от Института за социална интеграция е, че кампанията очаквано е стартирала с постоянно засилваща се динамика. Наблюдава се увеличаване на политическото съдържание с напредването на кампанията. Присъствието на двете политически сили ГЕРБ и БСП е доминиращо в сравнение с останалите политически сили. Това важи и за доминацията на двамата лидери Борисов и Нинова, като медийно присъствие.

Институциите, пряко свързани с изборния процес, са отразявани относително обективно и безпристрастно, се казва още в изследването на Института за социална интеграция.

Последвайте канала на

Константин Тодоров
2319 2

Свързани новини

Коментари 2

Добави коментар

2017.03.16 | 13:26

1
Виждаме.......
НЕ - ЗАПОЗНАТ

2017.03.16 | 23:09

2
ВОДОВЪРТЕЖА НА ЗАБЛУДАТА МОЖЕ ДА БРЪКНЕ И В ДУШИТЕ НА ХОРАТА КАТО ГИ ОСТАВИ БЕЗ ГРАМ СЪДЪРЖАНИЕ

Добави коментар

Водещи новини