Документите за категоризация и прекатегоризация на обекти ще се подават и по електронен път

Министерството на туризма работи за електронизация на услугите, така че документите за категоризация и прекатегоризация на туристическите обекти да се подават и по електронен път. Става дума за основните услуги в Министерството на туризма- категоризация на местата за настаняване и на заведенията за хранене, на СПА, балнео и уелнес центровете и документите за регистрация на туроператорите и туристическите агенти. Това допълнително ще намали административната тежест за бизнеса и гражданите. Създаден бе също Обществен съвет към министъра на туризма и предстои да се обсъдят промени в настоящата наредба за категоризация и прекатегоризация. Това заяви министърът на туризма Николина АнгелковаНиколина Ангелкова Николина Ангелкова е министър на туризма. Родена е на 30 ноември 1979 г. Възпитаник е на Harvard във Велинград на среща с представители на местната власт и туристическия бранш от региона.

Тя подчерта, че наградата за Велинград като СПА столица на Балканите, връчена през 2008 г. от Световната браншова организация на хотелиерите и ресторантьорите IHRA, е много важна за общината и за страната. Министър Ангелкова поздрави присъстващите и за учредяването на Организацията за управление на туристически район „Родопи“, в който влиза и Велинград. Това е първата подобна структура в страната, съгласно изискванията на Закона за туризма и ще даде много нови маркетингови възможности на региона да представи туристическия си потенциал, допълни министър Ангелкова.
Тя припомни, че ведомството вече е създало 8 културно-исторически дестинации и съвместно със земеделското министерство разработи 12 винено-кулинарни дестинации, които в момента се обсъждат на кръгли маси в страната, а област Пазарджик попада в една от тях - „Западна Тракия“. Велинград ще участва активно и в бъдещите 7 балнео- и СПА дестинации, които се подготвят в момента, съобщи министърът.

Община Велинград е много активна по отношение на изложения, на които различните части на страната се промотират с нови визии. Дигиталният маркетинг е важен фокус в нашата политика и това трябва да е следващата стъпка в дейността на организациите за управление на туристическите райони, стана ясно от думите на министър Ангелкова. Специално внимание ще се обърне на общините, които са определени като курортни центрове или национални курорти, за да ползват приоритетно финансиране.

Николина АнгелковаНиколина Ангелкова Николина Ангелкова е министър на туризма. Родена е на 30 ноември 1979 г. Възпитаник е на Harvard припомни успешното представяне на България на голямото туристическо изложение INTURMARKET в Москва този месец, на което бе отправена покана към български кметове да рекламират по-активно страната ни като туристическа дестинация, предлагаща висококачествени туристически услуги за четири сезона. По време на борсата в руската столица ръководителят на Федералната агенция по туризъм на Руската федерация Олег Сафонов изтъкна, че България е предпочитана дестинация за руските туристи. За нас Русия е един от 5-те най-важни пазари за входящ туризъм, акцентира министър Ангелкова.

Предстои със ЗИД на Закона за туризма да се въведе доброволен етикет за качество в сектора, каза още тя и посочи, че институцията работи по обществената поръчка за създаване на Единна система за туристическата информация (ЕСТИ), която трябва да свърже в реално време регистрите на хотелите с Министерството на туризма, с МВР, НАП и общините. Вярвам, че до 6 месеца ще покажем демоверсията на системата, коментира министърът.

Министерството на туризма ще подкрепи честванията за 10-ата годишнина от обявяването на Велинград за СПА столица на Балканите на 1 и 2 септември.

Коментари

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Tуризъм

още

Анкета

Ще изберете ли Черноморието тази година?

Ще изберете ли Черноморието тази година?

Избрано от Интернет

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.