"Луи Вюитон" закри Седмицата на модата в Париж с колекция, която премахва границите между мъжко и женско облекло и предлага "неутрален" гардероб, предназначен за "силните личности", предаде АФП.
Заради пандемията дефилето беше организирано на две вълни в магазина "Самаритен", чието откриване след 15-годишно обновяване беше предвидено за април, но беше отложено за 2021 г. Негов собственик е концернът Ел Ве Ем Аш (LVMH- Louis Vuitton Moet Hennessy), предава БТА.
Широки рамене, тренчове и бомбери, костюми с панталони в бежаво или с пайети, шорти и тениски - това предлага като унисекс колекция дизайнерът Никола Гескиер, който умее да придава на класики и улично облекло неочакван вид.
Най-изненадващи в колекцията са обувките сабо - с високи и тънки токчета.
Натрапчиви са и надписите в ярки цветове по тениски, пуловери и рокли - "Гласувай", Скачай", "Карай". Според Никола Гескиер те дават енергия и правят колекцията по-дръзка.
Дефилето на "Луи Вюитон" беше сред малкото на живо на Парижката седмица на модата. Другите бяха "Шанел", Диор", "Ермес".