Седем часа „Виваком“ остави клиенти без интернет и телефони

  • 07 февруари 2012 09:17

  • 18101
  • 47
Седем часа „Виваком“ остави клиенти без интернет и телефони
©

Повече от седем часа „Виваком“ се опитваше да реши мистериозен проблем със софтуера. Жертви на оператора обаче се оказаха огромна част от клиентите, които останаха без мобилен интернет.

Часове наред не можеха да бъдат избирани и стационарни телефони на Виваком. Късно през нощта от компанията изпратиха телеграфно съобщение, с което поднесоха половинчато извинение на потребителите си. В него обаче не се казва дали потребителите ще бъдат обезщетени заради причинените неудобства и липсата на връзка през целия работен ден. Смущенията продължили до късно през нощта, разказаха недоволни клиенти на Виваком пред novini.bg.

Според служители на Виваком пожелали анонимност, търговският директор на оператора Александър Димитров (на снимката) нехаел за проблемите в мрежата. Ако и вие сте пострадали от Виваком от надписани сметки, пишете на novini@novini.bg, а ние потърсим отговори на въпроса защо компанията се отнася така към своите клиенти.

Последвайте канала на

Novini.bg
18101 47

Свързани новини

Коментари 47

Добави коментар
анонимна

2012.02.08 | 04:20

21
Според вашата статия,да вземем,че да се махнем от ВИВА ли?!..Глупости и то големи!На всяка една компания могат да се случат проблеми.Техника...Тъпо е да пишете простотии!И,кой ВИ се вързва!Не ни предлагайте други мобилни компании,доста хора пострадаха от тях!..
Чичо Ви

2012.02.08 | 08:23

22
Седи си във Вива и се грей :) Като М-Тел и Глобул имаха проблеми - бяха боклуци и престъпници, а като Вива имат - нема проблеми, те са НАЙ-ГОЛЕМИТЕ. Е за това си стойте без телефон и нет!!!!!!!!!

2012.02.07 | 23:19

19
Не виждам в статията намек към клиентите на "Виваком" да сменят оператора, така че реакцията Ви меко казано прилича на "възмутена" чиновничка от самата компания - гузен негонен бяга. А дгората бизнес етика изисква не просто извинение и обяснение за проблема, а и компенсация. Да, може да се случи на всяка компания, и всяка компания е длъжна да покаже уважение към клиентите си по подходящ начин... така че.... не плюйте статията и автора й.
anominmik

2012.02.07 | 17:45

11
някои да те кара да минаваш на друг оператор.Стои си на пробития виваком.То си личи какви са едно извинение не могат да направят към абонатите си.И това ми било оператор да бе как ли не!!
Viva

2012.02.07 | 17:43

9
Ами аз се махам от Виваком. А ти ако искаш продължавай да си седиш при тях. Когато им звънях някаква тъпа патка ми обясняваше, че съвсем скоро ще отстранят проблема. И така не седем а точно 10 часа и 40 минути. А този търговски директор ако го пипна ще му счупя бисквитката
гошо

2012.02.07 | 17:43

10
е това да не е платена статия от мтел, напишете нещо за тяхното надписване на сметки , защото е в глобални размери а виваком не надписват и с 3те оператора работя от години , така че имам практично наблюдение
Миро

2012.02.08 | 14:56

28
По принцип за клиентите на никоя от телефонните компании не и пука . Боли ги само от парични санкции , ама кой да им ги наложи ? Комисията за защита на потребителите ? Ха ха , поредната нищо не правеща институция в Бг . Я си представете как ще реагира телефонната компания следващия пьт при технически проблем , ако сега и наложат да намали месечната сметка с 1/ 30 от всеки клиент ..... :):):)
Hades

2012.02.07 | 12:28

2
Определено и аз се махам от тях вече. Не стига, че им е скапан интернета, ами се правят и на итересни. Много съжелявам, че се включих към тях. Само взимат парите на хората, боклуци мръсни! Модема ще им го бутна в з*дника!
браво човече

2012.03.12 | 14:51

43
Споделям мнението ти ! Набутаха ни китайскии боклуци са тия модеми, като се обадиш да кажеш че нямаш нет, те питат какви лампи светели, абе все ми е тая коя лампа свети. И като не може да реши проблема ти казва : чакай да те прехвърля на друг колега.
Pak Li

2012.02.07 | 12:33

3
БТК (Виваком) е доста зле като мениджмънт и работа. Много специалисти бяха уволнени или принудени да напуснат. Назначенията там стават по начин, който ... абе защо ли си губя времето да пиша, на кой ли му пука изобщо :-) Не знам, май още имат длъжност - Генерален секретар :) Ха ха ха Боже, пази България!
az---

2012.02.07 | 17:45

12
Аз съм абонат на Вивател от самото им начало и съм най доволен от тях спрямо мтел и глобул.Това е техника и все пак е възможно да се случват такива аварии.
no name

2012.10.10 | 09:28

44
Браво на теб! Сега отиди при счетоводителката да ти отпусне бонуса към заплатата за лоялно отношение към работодателя плазмодий вивакомски
Dani

2012.02.07 | 13:09

5
Хубаво е като имат проблем да си сложат телефонно съобщение, а не да си изключат номера за връзка с оператора.
Росен

2012.02.07 | 12:45

4
Ти си абонат на тях защото си олигофрен по рождение.
иво

2012.02.07 | 12:19

1
като цяло съм доволен,обхват имат по добър от др. оператори,но не са коректни с тези игри!Да се пращали SMS - STOP! Като получиш сметката виждаш че продължават да ти се трупат пари ! Питаш защо ? Отговора е - пуснете два SMS-a и т.н.! С една дума - прецакан!!
Муколиньо

2012.02.07 | 17:46

13
Аз съм на Vivacom от години... За интернета говоря специално. Това ми е втория случай да ми спре нета. Първия път беше, защото модема се прецака... И когато се обадих, веднага изпратиха техници, които ми донесоха нов модем. Вярно, скоростта не е от най - добрите, но от качеството съм наистина доволен. За 4 - 5 години само 2 пъти да нямам нет - много от приятелите ми, които са на някакви местни оператори не вярват, че е възможно...
Полина Калдова

2012.03.12 | 14:50

42
Най-лошото е липсата на информация. Разбрах, че има проблем чак към 17 часа. Телефон 123 не отговаряше През целият ден сменях кабели и безжични устройства и ги рестартирах едно по едно, докато най.-после на 123 чак къв 16,30 имаше автоматичен отговор, че има някакъв проблем!?! Това вече ние го бяхме разбрали по трудния начин ....Въпросът е каква отстъпка ще получим, за нервите и несвършената срочна работа? Моят отговор е - днес гледам офертите на другите доставчици....
ivan

2012.03.12 | 14:49

41
погнусен съм от ВИВАКОМ, до степен такава,че изричах на ум в продалжение на дни клетви по адрес на децата на служителите на ВИВАКОМ .съдържанието на които, може да изрече само ЧУДОВИЩЕН ИЗВЕРГ, точно каквото беше отношението на ВИВАКОМ към абонатите си В к-с.МЕДЕН РУДНИК . гр.БУРГАС. а именно 6 денонощия без интернет и стационарен телефон.
Kri

2012.02.08 | 18:32

32
Успех с другите доставчици! На колко души от вас в договора им за предоставяне на услугата им пише, че при 8 часово или дори по-дълги проблеми в мрежата, се дължи обещетение от страна на оператора? Аз такива не зная. Най-малко пък за физически лица.

Добави коментар

Водещи новини