Социолог: Предизборната кампания е скучна и вяла

  • 23 септември 2014 08:59

  • 1113
  • 1
Социолог: Предизборната кампания е скучна и вяла
©

Това, което измерваме, ще се запази и до края и не мисля, че ще има сериозни размествания при първите политически партии.

Това каза социологът от "Алфа рисърч" Геновева Петрова в интервю за БНР. "Към момента имаме една скучна и вяла кампания. Тя е такава, каквато е. Ако попитате хората, вероятно не им липсва особено много предизборната кампания точно поради факта, че има едно съществено разочарование на българските граждани от партиите. При такъв тип кампания, каквато имаме до момента, остава един много сериозен въпрос и той е – след цяла година на протести ще имаме ли сериозен протестен вот на изборите. Моето лично подозрение е, че големите партии целенасочено не водят активна и интересна кампания, защото се опитват да избягват евентуална протестна вълна, но също така опитът сочи, че дори и при такива кампании е възможно да станем свидетели на силно израстване на някоя протестна партия в последните седмици. Действително протестният вот продължава да бъде въпросителна, която може да обърка сметките на големите", обясни тя.

Според Петрова е възможно да има по-ниска избирателна активност в сравнение с изборите през миналата година. "От ниска избирателна активност печелят партии с твърди ядра от симпатизанти, защото те успяват да мобилизират привържениците си да гласуват. От там нататък кой би спечелил повече или по-малко, е въпрос на конкретна изборна ситуация", каза още тя.


 

Последвайте канала на

Филип Епитропов
1113 1

Свързани новини

Коментари 1

Добави коментар
MARABA ANADOLSKİ

2014.09.24 | 06:42

1
SOTSİOLOG RABOTA-LAJA NEMA,PA İSİNA HİCH NEMA.

Добави коментар

Водещи новини