Новоизбраният председател на Комисията за защита на потребителите (КЗП) Мария Филипова каза в интервю за БТА, че е изключително важно възстановяването на диалога и подобряването на осведомеността на потребителите и търговците чрез превенция.
„За себе си мога да заявя, че ще реагирам веднага там, където се установи наличие на дори минимални рискови фактори за потребителите“, каза тя.
По думите ѝ КЗП работи за повишаване нивото на осведоменост и защита на потребителите, и това автоматично ще доведе и до нарастване на доверието в институцията. Според нея с активен диалог могат да бъдат разрешени и най-тежките проблеми.
Мария Филипова посочи още, че най-ценният ресурс на КЗП са дългогодишните ѝ служители, които са отдадени на своята работа.
Такъв екип е най-силният ресурс за подобряване на качеството на стоките и услугите в страната. Силното общество води до по-силна икономика и до все по-силна държавна структура, убедена е тя.
Председателят на КЗП съобщи, че Комисията вече провежда открити приемни за обсъждане на начините за подобряване на диалога и доверието между потребителите и търговците.