"Топлофикация София" ЕАД удължава срока за обжалване на изравнителните сметки до 30 септември в изпълнение на препоръката на министъра на енергетиката Теменужка Петкова. Това съобщиха от дружеството.
От фирмата отбелязват, че винаги са давали възможност на своите клиенти да изпращат сигнали, жалби и препоръки за подобряване на дейността и комуникацията с потребителите на услугата.
Приканваме и сега клиентите, които имат въпроси, свързани не само с изравнителните сметки и общите фактури, но засягащи и други процеси от дейността на дружеството да се обръщат към експертите на "Топлофикация София" ЕАД и след удължения срок за обжалване на изравнителните сметки, се посочва в съобщението.
Дружеството гарантира, че за всеки изпратен сигнал ще бъде извършена проверка и всяка жалба ще получи отговор, е посочено в съобщението. Потребителите могат да подават жалби в
Центровете за обслужване на клиенти, както и информационния телефон 0 700 11 111; е-mail: info_r@toplo.bg; фейсбук страницата на дружеството www.facebook.com/www.toplo.bg.