Има дефицити в електронното обучение - психическа умора, неефективен образователен процес и др. Това заяви образователният министър Красимир Вълчев на брифинга на здравното министерство
"Ситуацията наложи решения, няма лесна формула", допълни министърът.
"Продължавам да съм на мнението, е училищата не трябва да се затварят първи. Трябва да се действа локално", коментира той.
"Решението за преминаването на гимназистите в електронна среда е балансирано - при тях тя е по-ефективна. Изключително неефективно е онлайн образованието при малките деца", заяви Вълчев.
"7-8 пъти по-малка е заболеваемостта сред учениците в сравнение с учителите", разкри министърът.
"Ситуацията в София е най-сериозна - най-голям брой на карантинирани деца. Разрешавам на всички училища да могат да преминат в онлайн форма. 15 училища в страната са изцяло на онлайн обучение", коментира образователният министър.