Вълчев: Има дефицити в електронното обучение, но ситуацията наложи решения

Булфото (архив)
share

Има дефицити в електронното обучение - психическа умора, неефективен образователен процес и др. Това заяви образователният министър Красимир Вълчев на брифинга на здравното министерство 

"Ситуацията наложи решения, няма лесна формула", допълни министърът.  

Красимир Вълчев предлага да бъдат актуализирани национални научни програми

"Продължавам да съм на мнението, е училищата не трябва да се затварят първи. Трябва да се действа локално", коментира той. 

"Решението за преминаването на гимназистите в електронна среда е балансирано - при тях тя е по-ефективна. Изключително неефективно е онлайн образованието при малките деца", заяви Вълчев. 

"7-8 пъти по-малка е заболеваемостта сред учениците в сравнение с учителите", разкри министърът. 

"Ситуацията в София е най-сериозна - най-голям брой на карантинирани деца. Разрешавам на всички училища да могат да преминат в онлайн форма. 15 училища в страната са изцяло на онлайн обучение", коментира образователният министър. 

Водещи новини

Още новини