Регистрираните потребители в онлайн платформата за резервации за бюти услуги "studio24" са вече над 115 000, съобщиха от платформата, която работи с повече от 1100 козметични и фризьорски салона в София, Пловдив, Варна, Бургас, Стара Загора и други градове у нас. През последните 12 месеца – от ноември 2021 г. до ноември 2022 г. включително, потребителите са инвестирали общо 15 млн. лева в красотата си, отчитат от там.
"През последната година имаме увеличение на регистрираните потребители на платформата с близо 90 процента, като онлайн резервациите през нея на практика са се удвоили – от 21 000 през ноември 2021 г., този ноември вече са 42 000. Общата им стойност се е увеличила над два пъти. Тази категорична възходяща тенденция, както и цялостното развитие на пазара на онлайн услуги и онлайн търговията, ни дават основание да смятаме, че все повече потребители у нас ще използват услугата", прогнозира Петър Димитров, основател и управител на "studio24".
Втората половина на декември очаквано е големият пик в работата на фризьорските и козметични салони у нас, показват актуалните данни. Най-силните дни в годината са трите преди Коледа и трите преди Нова година, като до тях се нарежда и 14 септември, когато хората се подготвят за първия учебен ден. Освен декември, месеците с най-много резервации за разкрасителни процедури у нас са юли и август.
Статистиката на платформата сочи, че през последните 12 месеца най-много часове са запазени онлайн за маникюр и педикюр с гел лак. На второ място по интерес се нареждат подстригването и прическите, а третата позиция е за кола маска за жени. В топ 5 на най-търсените услуги през платформата попадат и оформянето на вежди и поставянето на мигли.
По данни на "studio24" клиентите оставят средно по 36 лева на посещение при фризьор. Средната сметка за грижа за ноктите е с 1 лев по-висока. За епилация в големите градове пък средно се отделят по 42 лева на посещение, за процедури за лице – 45 лева, а по-скъпи са тези за тяло – със средна сметка от 62 лева, която в София достига дори 78 лева. В столицата разкрасителните услуги са с най-високи цени.
Една трета от регистрираните в платформата клиенти са направили 5 или повече резервации, а около 7 процента имат над 21. Към момента съотношението на потребителите е 9 към 1 в полза на жените. Резервациите на силния пол обаче също растат, като сред най-търсените услуги са мъжкото подстригване, кола маска за мъже и лазерна епилация, както и оформянето на бради.
Платформата "studio24" е разработена от български екип от софтуерни специалисти. В проекта до момента са инвестирани над 2,5 млн. лева.