Реформата в здравеопазване би следвало да отчете един изключително важен критерий - меннието на пациентите.
В момента мнението на пациентите не се взема предвид. Това коментира омбудсманът Мая Манолова по бТВ.
Тя коментира и фалита на кипърското застрахователно дружество. Изпратих 4 препоръки до различни институции. Българският регулатор е бил длъжен да сигнализира и да бъдат взети своевременни мерки.
Гражданите са прави да се възмущават, каза Манолова.
Те са си платили вноските към Обезпечителния фонд, каза тя. По думите й след като българските граждани са си плащали вноските, те трябва да си получат парите от българския гаранционен фонд.
Че Комисията по финансов надзор е следвало да реагира, че има проблем с финансовата стабилност на това дружество, е безспорно, каза Манолова.
Парламентът трябва да разгледа детайлно случая и ако трябва да бъдат направени промени, каза Мая Манолова.