Регионалният мениджър на ЧЕЗ за България Петар Докладал и енергийният омбудсман на дружеството Радослав Димитров се срещнаха днес в сградата на общината в Благоевград с жители и представители на граждански организации от града, предаде БТА.
При откриването на срещата присъства и кметът на община Благоевград Атанас Камбитов, който призова хората да зададат своите въпроси, за да се потърси най-доброто решение.
Людмила Манова от инициативния комитет на протестиращите срещу монополите граждани в Благоевград благодари за предоставената възможност да се потърси отговор от ръководството на ЧЕЗ на всички въпроси, оплаквания и претенции, които имат хората тук към дейността на електроразпределителното дружество.
Според Петер Докладал, най-голямата грешка на ръководеното от него дружество е нарушената комуникация между компанията и клиентите. Той представи новоазначения енергиен омбудсман на дружеството Радослав Димитров, като посочи, че ЧЕЗ е първата компания в България, която прави подобно въведение. Целта ни е да върнем доверието на нашите клиенти, заяви той.
Както обясни и самият Димитров, клиентите на енергоразпределителното дружество в Западна България ще могат да се обръщат към него, когато се съмняват в коректното решаване на техните жалби. Енергийният омбудсман ще приема също така и предложения на потребителите за подобряване на обслужването.