Шефката на кабинета на премиера Бойко Борисов прави социологическото проучване, което съпътства дебата по БТВ. Това заяви Ивайло Калфин по време на президентския дебат. Маркет Линкс е компанията, която Румяна Бъчварова преди да поеме поста в МС оглавяваше.
Ние сме частна медия и приемаме оферти от на-ниската цена, реагира веднага водещия Виктор Николаев. След рекламната пауза обаче настана суматоха. Анна Цолова и Виктор Николаев го удариха на молба към Ивайло Калфин да даде друга агенция, на която телевизията да плати и да направи паралелно проучване. Калфин обаче отговори, че предпочита проучването да бъде направено от агенция която не обслужва ГЕРБ. В крайна сметка от БТВ решиха да съобщят резултатите от проучването на следващия ден. При отчитането на вота единият кандидат събра 33,8% от доверието на хората, втория 18,3, а третия 18,0 на сто. Зад кои имена обаче се крият тези цифри не стана ясно.