Най-новият рекламен клип на Община Бургас е вече факт. Видеото е създадено по „Програма за финансиране на маркетингови дейности на туристически услуги в черноморските общини в Република България“ на Министерството на туризма.
Бюджетът на целия проект, за който могат да кандидатстват общините, е 400 000 лв. В него се включват различни рекламни дейности.
Това е бюджетът на цялата кампания. Заложили сме билборди и онлайн реклама. В рамките на дейностите по проекта е и изготвянето на самия видеоклип, казаха от Дирекция „Маркетинг и реклама“ към Община Бургас за Economic.bg.
Бюджетът, изразходван за самия видеоклип, така и не стана ясен дори и след допълнителни въпроси от страна на Economic.bg към счетоводството на общината. От там казаха, че не могат да дадат конкретната сума, която е вложена във видеоклипа.
Припомняме, че през есента на миналата година Министерството на туризма реши изцяло да промени стратегията си при рекламирането на България като морска туристическа дестинация. За целта Зарица Динкова, министърът на туризма в оставка, обяви, че създава публично-частно партньорство между местните власти и държавата. И общините активно да се включат в създаването на рекламните клипове. Видеоклипът е насочен към пазарите на Великобритания и Средна Европа и представя възможностите за туризъм за дестинация Южно Черноморие.
Зад създаването на рекламния клип стоят общините Бургас, Несебър, Поморие, Приморско, Царево и Малко Търново.
Не се доверявайте на разказани истории, преживейте ги сами в #SoutherBlackSeaCoast. Това е основното послание на видеото. В него се представят красотата на Южното Черноморие, чистите води на Черно море, както и безкрайните възможности за забавления. От спокойна семейна почивка до безкрайни купони и концерти на брега на морето.