Утвърждаваме България като целогодишна дестинация, а Германия е в топ 3 на входящите ни пазари.
Това заяви министърът на туризма Николина Ангелкова по време на работна среща с главния изпълнителен директор на групата TUI Фридрих Юсен.
„Работим за утвърждаването на България като целогодишна туристическа дестинация, като залагаме на дигиталния маркетинг и интернет комуникациите“, посочи министърът.
Двамата с Юсен разговаряха в рамките на срещата на министрите на туризма от Г20 в Буенос Айрес, съобщиха от пресцентъра на ведомството.
„Важен приоритет е разширяването на крилата на сезона. Затова създадохме 8 културно-исторически дестинации, а сега завършваме 12 винено-кулинарни и 8 балнео- и СПА, с което целим да привлечем повече посетители извън активните месеци за пътуване“, подчерта министър Ангелкова.
Тя съобщи, че Германия е в топ 3 на водещите пазари за входящ туризъм в България.
През 2017 г. германските туристи у нас са били повече от 870 хил. и броят им е нараснал с 5,3 на сто спрямо 2016-а.
Много добри са показателите и за този зимен сезон.
За периода декември 2017–февруари 2018 г. посещенията на германски туристи в страната ни са 41 804, като ръстът спрямо декември 2016–февруари 2017 г. е 7%, допълни министър Ангелкова.
“България е постоянно разрастващата се туристическа дестинация”, подчерта Фридрих Юсен от своя страна.
Германия е в топ 3 на входящите ни пазари за туризъм
- 18.04.2018 | 14:44
- 974