Състоялата се в периода ноември 2014 - август 2015 г. кампания за насърчаване на вътрешния туризъм е допринесла за диверсификацията на пътуванията по сезони и отчита ръст на информираността за България като целогодишна туристическа дестинация. Налице е и трайно положително отношение към страната като туристическа дестинация и кампанията е повлияла върху намеренията за пътуване в България в следващите 12 месеца. Това показва окончателният доклад на екипа за изпълнение на проекта, финансиран по Оперативна програма "Регионално развитие" 2007 - 2013 г., който бе представен на пресконференция в БТА от ръководителя на проекта Божидара Михайлова.
Оценката на ефикасността на кампанията е направена от агенция ЕСТАТ. Делът на почивалите в страната през последните 12 месеца се е увеличил до 3 048 000 души, което е ръст от 21 на сто. Кампанията е повишила информираността за 50-те малко познати туристически обекта (ръст от 14.4 на сто) и е провокирала интерес към конкретни дестинации в България - делът на българите с намерение за почивка, които имат интерес към конкретни дестинации нараства до 62 на сто. Кампанията има видим принос и в диверсификацията на търсенето по сезони - броят на хората, пътували в страната в неактивните сезони в последните 12 месеца нараства. Също така, по данни на НСИ, в периода на кампанията, нараства и броят на нощувките, осъществени от българи.
Дейностите по проекта се финансират по проект "Комуникационна кампания за насърчаване на вътрешния туризъм в Република България" по Оперативна програма "Регионално развитие". Общата му стойност е около 3 млн. лв. Изпълнението на проекта през годините е било забавено, като в края на 2014 г. екипът на Министерството на туризма ускори всички процедури, за да го реализира и за да не допусне загуба на европейското финансиране, посочиха от ведомството.
Рекламната кампания е включвала - телевизионни предавания, рубрики, клипове, публикации в медиите, външна и интернет реклама. Според анализа на нейната ефективност кампанията е различна и разпознаваема, а цената на един привлечен турист, спрямо инвестираните в нея средства, е около три пъти по-ниска (6 лева) в сравнение с пет други изследвани пазари - Швеция, Украйна, Русия, Полша и Германия (средна цена за един привлечен турист за петте пазара -17 лева).