Спортното лято вдига продажбите на пивоварите

Pixabay
share

Световните пивоварни компании вероятно ще продадат повече бира това лято след няколко поредни тримесечия спад, подкрепени от спортните събития през лятото и спадащата инфлация, съобщава Ройтерс.

"Хайнекен" (Heineken), който е №2 в света, вече отчете ръст на продадените обеми през първото тримесечие на годишна база, същото стори големият съперник "Карлсберг" (Carlsberg).

Междувременно "Анхойзер Буш Инбев" (Anheuser-Busch InBev) съобщи, че за същия период спадът на продажбите е по-малък от очакването. Продажбите на компанията понесоха тежък удар от бойкота на ключовия американски бранд "Бъд лайт" (Bud Light), но ефектът постепенно ще отслабва през годината.

Къде в Европа бирата е най-скъпа?

Анализатори очакват компанията да реализира ръст на продадените обеми в размер на 1 на сто през годината. Ако това се случи, ръстът ще бъде пръв от първото тримесечие на 2023 г.

Пивоварите се надяват на добри продажби през лятото и заради европейското първенство по футбол в Германия и олимпийските игри в Париж, отбелязва БТА.

Водещи новини

Още новини