Датският пивовар "Карлсберг" (Carlsberg) отчита ръст на цените на всичките си основни пазари през първото тримесечие на годината, което води до по-добри продажби от очакваното, предаде Ройтерс, като се позова на изявление на главния изпълнителен директор Якоб Оруп-Андерсен.
"Започваме годината добре със солиден ръст на обемите и приходите в трите основни региона", заяви Оруп-Андерсен, визирайки Западна и Източна Европа и Азия. "Особено сме доволни от растежа на високия ни клас в Азия", допълни той.
През първото тримесечие продажбите на "Карлдберг" растат с 4,4 на сто до 17,13 милиарда датски крони (2,35 млрд. евро) при прогноза от 17 милиарда крони.
Компанията очаква органичната й печалба за годината да бъде между 1 и 5 на сто.