Компанията за спортно облекло и екипировка "Найки" (Nike) обяви, че планира да спести до 2 милиарда долара за срок от три години посредством автоматизация, актуализация на гамата продукти и намаляване на персонала, като мащабът не е уточнен, предаде Франс прес.
Във връзка с публикуването на резултатите за второто тримесечие на финансовата година, американската компания уточни в комюнике от късно снощи, че по-голямата част от икономиите ще бъдат "инвестирани във финансирането на бъдещия растеж, ускоряване на иновациите и мащаба, които ще генерират дългосрочна доходност".
"Виждаме изключителна възможност за генериране на дългосрочен растеж на доходността", коментира шефът на "Найки" Джон Донахю, цитиран в комюникето.
През второто тримесечие, приключило на 30 ноември, "Найки" е осъществили оборот от 13,39 милиарда долара (+1 на сто ) и чиста печалба от 1,58 милиарда долара, което е скок с 19 на сто на годишна основа, предава БТА.