Кирил Глушков: Организацията на събития трябва да ви е хоби, за да успеете

Интернет
share

Кирил се занимава с планиране и организиране на събития повече от 6 години.

Той е “Еvent Manager” на Каменица АД и организатор на всички вътрешни, корпоративни, търговски и маркетинг събития на компанията.

През 2010-та след редица успешно управлявани и организирани проекти за събития той е обявен за „Служител на годината” от борда на директорите на Каменица АД. Един от основните дългогодишни проекти на компанията, който той управлява, е най-големият футболен турнир за амтьори в България – Каменица ФЕН купа.

-Бихте ли ни разказали нещо интересно за Вас и Вашата работа? Какво Ви предстои през следващата година?

-От малък обичам футбола, но най-вече да играя. На 10-годишна възраст се „запалих” по рок музиката (Bon Jovi, Guns ‘N “roses, Queen и др.), а като тийнейджър, разбира се, добавих и пиенето на бира към любимите ми „спортове”. През 2004-та съвсем случайно станах част от рекламна кампания на „Каменица ФЕН купа” без дори да подозирам, че само година по-късно ще съм част от екипа на Каменица АД и още повече, че ще бъда основен организатор на турнир по футбол. С голямо удоволствие разбрах, че освен футбол, марката Каменица застава твърдо и зад рок музиката - две любими неща, за които трябва да работя. Това е моята работа!


-Бихте ли споделили за какво ще говорите на Eventex Seminar 2011.

-За футбол, бира и един невероятно емоционален и обичан проект от всички, замесени в него.

-Какво е най-ценното, което Ви дава работата в областта на планирането и организирането на специални събития?
Енергия, емоция, приключения и много нови приятели. Разкажете за Ваш проект, който е поставил предизвикателство пред Вас и екипа Ви?

-Почти всеки един по-мащабен проект, но може би през 2010, когато бях изправен пред най-силното рок лято на България. Трябваше да помисля как най-добре да представим марката си пред 50,000 човека публика на концерта на AC/DC и освен това всеки един от тях да получи по една добре изстудена и напълнена чаша бира, за която да не чака 30 минути. Мисля, че успяхме. Бяхме си взели поуки от предишни грешки по подобни проекти и в крайна сметка издържахме на рекордния наплив от хора, желаещи да консумират от любимата си напитка. Малко повече от месец по- късно отново трябваше да се докажем на двудневния фестивал “Sonisphere” с участието на Rammstei и Metallica. Получихме страхотни отзиви за организацията на „бирената част” в най-различни форуми и в крайна сметка повлияхме осезаемо на пазарния дял на марката точно в тези рок месеци, което няма как да е случайно.

-Какво бихте препоръчали на хората, които организират специално събитие за първи път?

-Да се заредят с много голям ентусиазъм и да започнат едно много добро и подробно планиране на предстоящото събитие. Най-важното е да не подценяват малките детайли, защото точно те правят едно събитие успешно. И още нещо – ако им е скучно, да се захванат с нещо друго. Организацията на събития трябва да ви е хоби, за да успеете.

-И за финал...

Не спирайте да се катерите към върха и го правете все по-красиво, но не забравяйте, че най-значимото събитие във вашия живот всъщност сте вие. Забавлявайте се!

Водещи новини

Още новини