Тежък удар за Нова телевизия, "Медиарисърч" изгуби важен конкурс

share

"Медиарисърч", агенцията за измерване на телевизионна аудитория, с която Нова телевизия работи от края на миналата година, изгуби конкурс за измерване на румънската телевизионна аудитория, пише ПИК.

Конкурсът приключи миналата седмица, а победител е агенцията, която досега измерваше пазара в Румъния – Kantar Media. Тя е избрана от експертна комисия от рекламни агенции, телевизии и разпространители, за да е сигурно, че ще бъдат съблюдавани интересите на цялата индустрия. Договорът е за периода до 2019 г. През 2012 г. Kantar успешно премина през одит на системата, който доказа, че работи добре в допустимите рамки.

В България признатата от индустрията агенция е ГАРБ. През 2014 г. тя беше одитирана от най-големия и авторитетен център за пийпълметрия – френския CESP. Тогава в заданието към одитора Нова взе активно участие, техните коментари бяха взети предвид, но се отказаха да участват в плащането на самия одит. От края на 2014 г. обаче Нова тв внесе смут на пазара като на практика накара всички да работят с две „валути”.

Водещи новини

Още новини