Заради жегите това лято е спаднал броят на клиентите в магазините, което се е отразило зле и на финансовите им резултати. Това съобщават от Hannes&Mauritz (H&M), вторият по големина търговец на облекло в Европа.
От там отчитат продажби през третото тримесечие за 4.4 млрд. долара, което е със 7 на сто повече от миналата година по същото време. Анализаторите очакваха по-добри резултати.
През най-активния за ваканции сезон - август, продажбите в работещите магазини са спаднали с 4 на сто, пише dnevnik.bg.
Отделно от компанията се оплакват от поскъпването на шведската крона през третото тримесечие, което също се е отразило негативно на финансите на компанията.
H&M се насочи към увеличаване броя на магазините с в Азия и САЩ, за да компенсира случващото се в Европа, където потреблението непрекъснато се свива.
За година броят на магазините по света е нараснал от 2325 на 2629.
От тази пролет компанията вече е представена и на българския пазар.
Жегите свалили приходите на H&M през лятото
- 17.09.2012 | 13:17
- 4767