Как Стив Джобс спаси Nike и Apple с един прост съвет

share

През 2006 г. назначеният за нов изпълнителен директор на Nike Марк Паркър се обажда на Стив Джобс за съвет. По това време американският концерн се опитва да напасне дигиталната си стратегия спрямо многобройните си продукти.

Технологичният гуру се отзовава и дава на Паркър ценно напътствие, което води до създаването на един от най-хитовите продукти на Nike. Любопитната случка е разказана в материал на Inc., написан от Микаел Чо, създател на онлайн платформа за фрилансърски услуги. Паркър помни съвета, даден му от Джобс и до днес:

„Nike произвежда някои от най-добрите продукти в света,“ казва шефът на Apple. “Продукти, които хората желаят силно. Но в същото време вие произвеждате и пълни боклуци. Просто ги разкарайте и се фокусирайте върху вашите топ продукти.“

Прочети повече ТУК.

Водещи новини

Още новини