Най-сниманите и публикувани храни в социалните мрежи

  • 01 ноември 2018 09:56

  • 1160
  • 0
Най-сниманите и публикувани храни в социалните мрежи
© Pixabay

Всички знаем за силата на фейсбук и инстаграм. Ежедневно потребителите на социалните мрежи се надпреварват каква по-интересна и забележителна снимка да публикуват в своите профили.

Избор на филтри, хаштагове, сторита, постоянно сме във вихъра на милионите дневни публикации. Не е изненада, че храната е най-сниманата и публикувана тема. След нея следват природа, коли, селфита и т.н.

Foodpanda, подбра най-сниманите и публикувани храни в социалните мрежи, вижте кои са те.

Десерти - Няма човек, който да не обича десертите. Те са неизменна част от нашето ежедневие и освен, че са вкусни дават голямо поле на въображението ни за снимки. Хаштага dessert има 41.7 милиона публикации.

Пица - Кой не е фен на това тестено изкушение, особено придружено с бутилка вино. Вариациите на пицата са стотици и изглеждат много вкусни дори без филтър. С хаштаг pizza има 35.5 милиона снимки, което дава второто място на италианския специалитет.

Салата - Модата на здравословното хранене ни кара да бъдем много креативни в рецептите за салати. На трето място с 17.5 милиона снимки се нарежда нейно величество салатата.

Паста - Изненадващо другия любим италиански специалитет – пастата е на четвърто място с 16.1 милиона публикации в инстаграм.

Бургер - В последно време бургерите губят своята популярност и може би това оправдава 12.2 милиона снимки, които има с този хаштаг. Забелязва се обаче, че най-активните месеци за снимане на бургер са октомври и ноември.

Гурме - Гурме кухнята е популярна и показва определен социален статус, които фотографа на снимката показва на своите приятели и последователи. Освен това цена, качество и презентация са абсолютно оправдани в една чиния или по-точно в една снимка. Гурме снимките са 8.8 милиона.

Последвайте канала на

Novini.bg
1160 0

Свързани новини

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини