-
12 юни 2019 20:41
- 12541
- 22
С новата система от 40 камери шофирането в бус лентата освен едно от най-честите, ще стане и едно от най-санкционираните нарушения в столицата.
Камерите вече са разположени на основните булеварди и са съобразни с концентрацията на нарушения. Обикновено това са последните няколкостотин метра преди кръстовище, където когато се е образувала колона, шофьорите си позволяват да ползват бус лентата. За всеки нарушител се съставя специално досие.
„В досието попада номера на автомобила, GPS-координатите къде е заснет автомобила, часът и датата на самото нарушение. Ние го обработваме, пращаме го на колегите от КАТ, където съответно там го глобяват”, разказва Здравко Иванов - оператор в Центъра за управление и анализ на трафика.
Санкционира се всяко едно нарушение. Така, ако един шофьор реши да ползва бус лентата за експресно преминаване по „Цариградско шосе" от край до край - ще бъде сниман 5 пъти и ще плати 250 лева - по 50 лева на всяка камера. Според общината целта не е да се събират пари от глоби, а да се вкара ред в трафика.
Последвайте канала на
Свързани новини
Камерите на Центъра за управления на трафика в София засекли над 1000 нарушители, шофирали в бус лентите
12 юни 201910:42
Йорданка Фандъкова: От днес 40 камери следят бус лентите
10 юни 201914:34
АПИ: Близо 1 400 нарушители са засекли инспекторите на тол контрола в празничните дни
30 април 201915:06
40 камери ще следят кой кара в бус лентите в София
27 февруари 201915:54
Погват шофьорите в София, които се движат в бус лентите
01 декември 201808:15
200 евро глоба за спиране на бус лента в Гърция
06 ноември 201915:18
Солена глоба, ако говориш по телефона докато шофираш в Румъния
12 август 201909:46
Камери снимат шофьoри в бус лентите на столичен булевард в ремонт
12 юли 201920:25
Божинов прие примамлива оферта от Италия
Левски се прицели в халф на ЦСКА 1948
България допусна обрат от Черна гора и се отдалечи от ЕвроБаскет 2025
Два отменени гола в добавеното време донесоха радост на Крумовград срещу Славия
ПФК Ботев: Ситуацията около Антон Зингаревич става все по-странна и лишена от прозрачност
Областна администрация София-град и Столична община подписаха договора за прехвърляне на собствеността на "Герена"
Коментари 22
Добави2019.06.12 | 21:37
Дреме ми, минавам зад някой автобус и камерата никога не може да ме снима. Никой не е длъжен да дава път на градския транспорт, както чакаме ние в колите си ще чакат и те
2019.06.12 | 22:38
Е/б\а/н\а държава ! В повечето нормални държави ако има поне 3ма души в колата можеш да караш в бус лентата ... У нас обоче трябва да бъдеш одран подобаващо !
2019.06.12 | 22:40
Да бяхте направили платната +1 за бус лента само, а не да ми свивате лентите и да стават още по-големи задръствания. Страхотна простотия! Това го няма никъде! Разширете скапаните пътища и после правете бус ленти та тогава следене и контролирайте. Нямам думи....
2019.06.12 | 22:40
Пумия , гнус ....
2019.06.12 | 22:43
Хубаво е да има бус ленти, дори и ленти за коли със специален режим на действие. Но е и хубаво да има поне четири други ленти за автомобилите да се движат в едната посока.Затова когато се правят каквито и да са ремонти по булевардите трябва да бъдат максимално разширявани. Дори това да се налага да бъдат изсичани дървета. След това се засаждат нови и за няколко години порастват. Но улиците си остават за векове тесни в дво милионния град, които всеки ден се увеличава със десетки хора и още много повече автомобили.
2019.06.12 | 22:52
Да 1 млн души ще седят в задръстванията за да може 2 рейса да се движат по разписание
2019.06.12 | 22:53
значи аз плащам данък, преглед, гражданска, винетка, каско не знам кви лайна още и не мога да карам в 30% от пътя, а изпърдяните рейсове ще се движат без задръстване
2019.06.13 | 03:18
да това значи.
2019.06.12 | 23:11
След като се правят ремонти на улиците без да се разширяват след като се пуснат те са остарели и не годни. Ако е необходимо къщи да се събарят и дървета да се премахнат но улиците и булевардите трябва да се разширяват. На кръстовищата да се правят надлези, защото трябва от единия край на околовръстното, да се преминава през центъра до другия срещуположен край на околовръстното за 25 минути безпрепятствено. Което означава да няма светофари а само надлези. Един такъв вариянт е: от околовръстното и надлеза в Люлин се разшири и продължи по бул. Сливница покрай сточна гара покрай Владайската река, Малашевци и до околовръстното. След това може да се продължи напряко до магистрала Хемус. Освен големите глоби за нарушители трябва и широки булеварди да се правят.
2019.06.16 | 00:14
ходи си на село ма. къщи щели да събарят. бегайте на къра всички селяни и няма да има трафик!!!
2019.06.12 | 23:21
Компромиси трябва да се правят с глобите само ако се докаже че нарушителят е карал болен по спешност. Защото водачите не правят място дори на бърза помощ и полиция. Затова кметството вместо да слага скъпи остри камъни по графа с цел присвояване на пари; трябва разширения на улиците и безпрепятствено преминаване през кръстовищата. Така освен че ще се преминават разстоянията бързо, няма да се замърсява въздуха от колите които работят на място на кръстовищата регулирани със светофари.
2019.06.13 | 09:43
За болните си има линейки.
Добави коментар
Водещи новини
БСП започва срещи с някои формации
26 ноември 202406:10
Продължава визитата на президента Радев във Виетнам
26 ноември 202406:26
Две комисии от Прокурорската колегия заседават за избора на нов главен прокурор
26 ноември 202406:37
СГС решава дали да издаде европейска заповед за арест на Стоян Мавродиев
26 ноември 202406:35
Пореден опит делото за убийството на Евгения да приключи на втора инстанция
26 ноември 202406:19
След побоя в столичен мол: Очаква се прокуратурата да поиска задържане под стража
26 ноември 202406:15
Започва делото срещу шестима българи във Великобритания, обвинени за шпионаж в полза на Русия
26 ноември 202406:05
Тръмп заяви, че ще наложи нови мита на Китай, Мексико и Канада
26 ноември 202406:41
Като цяло денят е благоприятен, само трябва да се контролират емоциите и желанията
26 ноември 202406:44
2019.06.12 | 21:16
Малко е.