-
26 февруари 2019 12:15
- 1113
- 3
Разминавания в информацията на БДЖ по гарите и онлайн водят до неприятни моменти за пътниците. Афишираната шумно нова система на сайта на железниците показва различни коловози за заминаващи и пристигащи влакове от информационните табла по гарите. Проблемът в системата на БДЖ е засечен от редовни пътници на железницатна, които объркани от различните коволози изпускат влаковете си.
Проблемът е от няколко седмици, още от момента, в който беше пусната новата система, шумно реикламирана като „крачка напред към електронното обслужване“. Подобрението за клиентите трябваше да „улесни живота им“ при пътуване. Идеята е на новото ръководство, като през онлайн система да следят в реално време, дори и от телефона си, има ли закъснение на конкретен влак, с колко минути и кога се очаква да пристигне или замине от съответна гара. Функцията е достъпна от официалната страница на дружеството - с активен бутон „Live електронно табло“.
Новата система напомня на съществуващата такава за електронните табла, но вече е усъвършенствана с информация за всички гари и за движението на влаковете в реално време. Оказва се обаче, че има разминаване в онлайн посочената информация с тази по гарите. Запознати коментираха, че на Централна гара разписанието се попълва със статични данни съгласно технологията на гара София - кой влак къде трябва да се приема и изпраща. Но тя не се спазва по ред причини и се решава кой къде да отиде в последния момент.
В отговор на въпроси на "Монитор" от БДЖ коментираха, че ползват след доработка вече готова система на НКЖИ без да са влагали допълнителни средства.
„Подаваната от НКЖИ справка за закъсненията се получава автоматично и поради това е максимално точна, но за коловозите се налага ръчно въвеждане на данните. Това обаче е предпоставка за човешки грешки, особено в този начален период, които са и основната причина за забелязаните разминавания“, заявиха от държавната железница.
,,Крачката напред'' в обслужването на клиентите на железницата е част от стратегията на назначеното наскоро ръководство на железниците. За да се удовлетворят изискванията на клиентите те обещаха скоро да заработи и подобрена онлайн системата за закупуване на билети, която се разработва от десетилетия. При сегашната може да се закупи билет само за осем влака.
Проблемите не са новост в железницата. Припомняме, че миналата седмица системата за издаване на билети на БДЖ се срина за няколко часа. При новата организация по гишетата бяха въведени дългоочаквани промени, които оставиха в историята правоъгълните билети със син кант, както и тефтерите. Системата за билетоиздаване вече е онлайн базирана, което и позволява всичко да се отчита в реално време.
Последвайте канала на
Свързани новини
БДЖ предупреждава: Затруднено е движението на влаковете по направлението София-Мездра
23 февруари 201912:17
БДЖ ще осигури допълнителни вагони във влак „Родопи” от Септември за Добринище на 3-ти март
22 февруари 201911:33
БДЖ обновява съставите на влаковете с ремонтирани вагони
19 февруари 201914:19
БДЖ въвежда предварителна продажба на билети за предстоящите почивни дни
18 февруари 201916:43
БДЖ подобрява информационното обслужване на своите клиенти
11 февруари 201910:46
БДЖ пуска допълнителни места във влаковете между София и Перник за „Сурва"
24 януари 201914:00
Влаковете в западното направление на Централна гара София се движат със закъснение
03 април 201918:59
БДЖ въвежда бонусна система за служителите от локомотивния персонал
22 март 201911:00
Зачестили са случаите на замеряния на влакове с камъни
18 март 201915:42
11-те на ЦСКА 1948 и Славия, двата отбора излизат без своите капитани
Четирима от ЦСКА - София аут за Лудогорец, групата на "червените"
Станислав Генчев: Информацията за Левски не е истина
Първата стъпка е направена, общински съветник обеща модерен стадион на Левски
Григор Димитров преодоля първото препятствие в Рим
Ще се върне ли Черноморец в играта или Балкан ще се доближи до финала в НБЛ?
Коментари 3
Добави2019.02.26 | 14:12
kato 4uq BDJ i mi se draifa
2019.03.14 | 19:22
Върнете отново старата система, тя беше много по добра и хубава. БДЖ допуснаха огромна грешка с тази нова билетна система. Но всичко е възможно и поправимо. Аз съм за старата система да се върне, и по никакъв начин, не одобрявам новата система.
Добави коментар
Водещи новини
Увеличението на пенсиите от 1 юли може да е по-малко от предвиденото
10 май 202414:01
Министър Кондева се срещна с Обществения съвет за изграждане на Национална детска болница
10 май 202414:47
Комисията по транспорт в СОС поиска Терзиев да замрази проекта за "Патриарх Евтимий"
10 май 202415:04
Пеевски: Няма да допуснем България да бъде употребявана за вътрешнополитически цели в Северна Македония
10 май 202412:46
Водещите новини! Кметът на Дупница издигна руското знаме пред общината. Кирил Петков за ГЕРБ и ДПС: Не е въпрос на политика, въпрос на сделка е (и още…)
10 май 202413:27
Излезе първото класиране за детските градини и ясли в София
10 май 202412:18
Задържаха много опасен и извратен чужденец, докато си пазарува
10 май 202413:04
Разследват полицай, застрелял пилот от ВВС на САЩ в дома му
10 май 202414:33
Сложиха Алекс Сърчаджиева на системи
10 май 202413:44
2019.02.26 | 12:59
колко милиарда потънаха в тая пумийна яма за 30 години....и колко човечета се накрадоха здравата за НАША сметка??!!!!!