НКЖИ отхвърля версията за счупената стрелка

  • 17 февруари 2019 11:48

  • 1794
  • 4
НКЖИ отхвърля версията за счупената стрелка
© Pixabay

Генералният директор на НКЖИ заяви, че не приема тезата на фирмата-собственик на композицията, че счупен език на стрелка е причина за инцидента с дерайлиралия влак край Пловдив. "Бих попитал фирмата – на какво основание могат да кажат това нещо? Защото аз бих задал въпрос – дали са сигурни в състоянието на локомотивите си – дали са в добро състояние", коментира Красимир Папукчийски.

Той уточни, че няколко часа преди инцидента по същия маршрут минават две други композиции с по-голяма брутна тежест. "Не мога да се произнеса за причините. Вчера бяха взети проби от метала на езиковата част, проби и от раменната релса, които са дадени за химически анализ. Предстои и доста сериозна проверка сега на локомотивите, мерене на вагоните. Комисията има доста работа. Реално можем да кажем, когато получим резултатите от химическите проби и след приключване на проверките", коментира генералният директор на НКЖИ.

Красимир Папукчийски допълни, че не се съмнява в релсовия път: "Това е една от най-натоварените гари в България, където минават среднодневно 150 влака. Нямам съмнения, че състоянието на железопътната инфраструктура е лошо за да преминават такива влакове", категоричен е Папукчийски.

Последвайте канала на

Нора Виткова
1794 4

Свързани новини

Коментари 4

Добави коментар

2019.02.17 | 12:02

1

Ами тамън, 2 по-тежки са минали преди това и последната е фирясала стрелката.

Демокрацията е превратаджийска,

2019.02.17 | 12:35

2

а не народна, пълна анархия в седесаризирана България след 30г. "само СДС".

2019.02.17 | 12:47

4

яж у й

2019.02.17 | 12:36

3

На този минимален трафик спрямо този от преди 30,40,50,че и 60 години,всяка седмица авария/изсветлена/,трябва да направи впечатление.Цялото движение се регулираше ръчно,а сега с колко се е променило времето от точка А до Б за толкова години "прогрес". За връзките изобщо да не говорим.За т.н.подвижен състав пък хич!БДЖ,частни влакове,поддръжка и какво ли не...БДЖ!С колко летища БДЖ!

Добави коментар

Водещи новини