-
17 февруари 2019 11:48
- 1784
- 4
Генералният директор на НКЖИ заяви, че не приема тезата на фирмата-собственик на композицията, че счупен език на стрелка е причина за инцидента с дерайлиралия влак край Пловдив. "Бих попитал фирмата – на какво основание могат да кажат това нещо? Защото аз бих задал въпрос – дали са сигурни в състоянието на локомотивите си – дали са в добро състояние", коментира Красимир Папукчийски.
Той уточни, че няколко часа преди инцидента по същия маршрут минават две други композиции с по-голяма брутна тежест. "Не мога да се произнеса за причините. Вчера бяха взети проби от метала на езиковата част, проби и от раменната релса, които са дадени за химически анализ. Предстои и доста сериозна проверка сега на локомотивите, мерене на вагоните. Комисията има доста работа. Реално можем да кажем, когато получим резултатите от химическите проби и след приключване на проверките", коментира генералният директор на НКЖИ.
Красимир Папукчийски допълни, че не се съмнява в релсовия път: "Това е една от най-натоварените гари в България, където минават среднодневно 150 влака. Нямам съмнения, че състоянието на железопътната инфраструктура е лошо за да преминават такива влакове", категоричен е Папукчийски.
Последвайте канала на
Свързани новини
Второ денонощие продължават възстановителните дейности в Кресненското дефиле
21 ноември 201816:27
Проливен дъжд възпрепятства работата на екипите, разчистващи жп линията в Кресненското дефиле
21 ноември 201813:38
17 загинали при дерайлиране на влак в Тайван
21 октомври 201814:25
Шестима загинаха и 86 бяха ранени при влакова катастрофа в Мароко
16 октомври 201817:10
Петима загинаха, най-малко 30 са ранени при дерайлирането на влак Индия (снимка)
10 октомври 201809:10
Отварят процедурите за всички големи проекти на НКЖИ до края на годината
20 август 201813:01
От НКЖИ разпространиха официална информация за движението на влакове в страната
06 февруари 202013:57
Подписаха договора за строителство на жп участък Елин Пелин-Вакарел
27 ноември 201911:45
Нови компютърни системи управляват движението на влаковете в железопътен участък Скутаре-Оризово
29 октомври 201914:29
Младок поведе Реал към победа в Сан Себастиан, мадридчани вече са на 4 точки от титлата
15 години по-късно! Левски обърна ЦСКА и е шампион
Борбен Ботев (Враца) изстрада успеха срещу Пирин в Благоевград
Костов: Пламен Андреев най-вероятно ще пази срещу ЦСКА! Искахме много Хоркаш, но не знам какво се случи
Септември се измъкна от "Бончук" в продължението
"Контра": Ще преодолее ли Арсенал най-тежкото препятствие по пътя към мечтаната титла
Коментари 4
Добави2019.02.17 | 12:35
а не народна, пълна анархия в седесаризирана България след 30г. "само СДС".
2019.02.17 | 12:47
яж у й
2019.02.17 | 12:36
На този минимален трафик спрямо този от преди 30,40,50,че и 60 години,всяка седмица авария/изсветлена/,трябва да направи впечатление.Цялото движение се регулираше ръчно,а сега с колко се е променило времето от точка А до Б за толкова години "прогрес". За връзките изобщо да не говорим.За т.н.подвижен състав пък хич!БДЖ,частни влакове,поддръжка и какво ли не...БДЖ!С колко летища БДЖ!
Добави коментар
Водещи новини
Росен Желязков за отстраняването му: Ненужна демонстрация
26 април 202421:13
Асен Василев: Хората добре си дават сметки кое е важното - повишените доходи или измислените скандали от службите
26 април 202421:45
Шефът на НЗОК ще съди Лена Бориславова за клевета
26 април 202420:48
Росен Христов за "Боташ": Обвинявам депутатите в лъжа, може да съдя държавата
26 април 202421:30
Доц. Мангъров: Дете, което кашля и има високи лимфоцити, най-вероятно има коклюш
26 април 202420:38
Водещите новини! Денков: ЦИК „подготвя почвата“ за провал на машинното гласуване. Шойгу: Русия няма интерес да напада държави от НАТО (и още…)
26 април 202418:55
АБРО призова за незабавна дискусия: Пълна забрана на рекламата на хазарт не е решението
26 април 202418:06
Пиян шофьор с джип предизвика верижна катастрофа в Казанлък
26 април 202422:05
Столтенберг призова съюзниците в НАТО да увеличат помощта си за Украйна
26 април 202419:08
2019.02.17 | 12:02
Ами тамън, 2 по-тежки са минали преди това и последната е фирясала стрелката.