Читател: Интернетът на Виваком през повечето време е кошмарно бавен

  • 07 февруари 2012 15:11

  • 2315
  • 10
Читател: Интернетът на Виваком през повечето време е кошмарно бавен
©

В писмо до novini.bg читател пише, че вчера на работното му място интернетът на Виваком е спрял към 11 ч.

"Работя във верига магазини и интернет е нужен за извършване на трансфер на стоки между магазините от веригата и при липсата му изпълнението на служебните задължения е абсолютно невъзможно", пише читателят. "Обадих се на кратък номер 123 и от там ми казаха, че имат технически проблем, а срокът за отстраняването му е до 14 ч. В 15:30 часа се обадих повторно, защото интернет и стационарен телефон все още нямаше. Обясниха ми, че срокът за отстраняване вече е до 18 ч.. В 20 ч. все още проблемът не беше отстранен и при третото ми обаждане, от Виваком отговориха, че имат нов срок за отстраняване на аварията - до 22 ч. В крайна сметка услугата беше възобновена към 00 ч. и се наложи да остана на работното си място до малките часове на нощта, за да си свърша работата", разказва потърпевшият.

"Другият проблем е, че ползвам услугите интернет и домашен телефон на Виваком и в дома си. Таксата ми е 40 лв. на месец общо за интернет, домашен и мобилен телефон. В договора пише, че интернетът ми е със скорост 10 мега бита. Интернетът през повечето време е кошмарно бавен и реших да направя така нареченият "Спиид тест" при което се установи, че услугата поддържа почти постоянна скорост малко над 3 мега бита", оплаква се нашият читател.

"В последно време авариите са ежедневие, а потребителите плащат такси, част от които до колкото съм запознат трябва да отиват за поддръжка на мрежата. Задавайки въпросът - " В крайна сметка защо не получавам това, за което плащам? Конкретен отговор не съм получил и до днес, но иначе съм задължен да плащам, докато договора е валиден. Питам няма ли някакъв закон или вратичка в него, абонатите да не плащат за услуги, които не получават по вина на мобилните оператори или поне преизчисляване на таксите и сметките?", завършва писмото си той.

Ако и вие сте жертва на некоректно отношение от Виваком, пишете на novini@novini.bg, а ние ще продължим да търсим мнението на търговския директор на компанията Александър Димитров (на снимката)

Последвайте канала на

2315 10

Свързани новини

Коментари 10

Добави коментар
Дани

2013.02.27 | 12:49

8
Бях абонат на ТВ на Виваком.Меко казано-най-жалката компания като качество и сервиз.Телевизията им прекъсваше постоянно и в продължение на 5 месеца им се обаждах почти всеки ден.Според тях всичко било нормално,дори и не идваха да проверят.Накрая записах на видео прекъсванията на ТВ и прекратих едностранно договора си с тях.Ужасно некоректни!

2012.02.07 | 17:38

2
te ne sa li v kombina s m tel zashtoto i tehnia e takav baven

2012.02.08 | 12:14

7
Така е, на много места техниката им е от праисторията и тя по принцип неможе и да позволи скорост като на тия планове дето предлагат,технологиите от тогава се развиха много и скоростите растат. Аз бях жертва на следната ситуация. Абонат съм и на домашен телефон при тях и на интернет. Или интернета ще се скапе или както последният път телефона. А когато нямам телефон, нямам и интернет. В случая нямах телефон седмица и половина. Обаждахме се най малко 15 пъти, обещаваха ни почти за всеки ден да дойдат да го оправят и ние осигурявахме човек да стои и да чака, а те така и не идваха и не се обаждаха. Почти всеки ден това разиграване и губене на време, освен това че няма интернет и телефон. Е след седмица и половина най-после го оправиха. И не виждам каква е далаверата да имаш и телефон и интернет към тях, та ако телефона ти спре ти спира и нета и си двойно зависим. Да не говорим, че в договора им мисля пише че нямаш право да го развалиш ако не са минали 10 дни без телефон. Ами 10-те дена без интернет, тях по кой договор ги смятат. А има още много други неща който събрани заедно обръщат каруцата. Едно от тях примерно е с тия флашки с мобилен нет на виваком, бързият ти трафик почти винаги свършва предварително, преди да си го изразходвал целият итнт и тнт. Онзи ден пък случка с Ментел, отива човек да си плати таксата и служителката го почва: Подпишете от новите безсрочни договори, много сте на далавера! И разчита на хората да се излъжат, без да им казва, че това е нов договор, който те обвързва за още 1-2 години и чак като свърши става безсрочен. Е моят човек не се излъгал, но колко ли са? И когато им кажеш, че и твоят стар договор може да се прекрати те почват неможе и тнт. Не разбирам как така приеха всичките тези нови закони които да примахнат тези простотии и въпреки това всичко това продължава? А и немога да им разбера тъпотята не знаят ли че по този начин отблъскват най-малкото половината си клиенти.
x

2012.02.08 | 12:12

6
и мобилния интернет е страшно бавен.... дано се появят още оператори, че и трите са калпави...
Станислав Николов

2012.02.07 | 16:34

1
От оплакванията на редица потребители от Виваком става ясно, че търговският директор на компанията Александър Димитров- ще реагира и ще вземе съответните мерки подобно на тези ,които получаваме на телефон 123 със скоростта на костенурката и със думите които лисицата казала на опашката си/от детските приказки/.Истина е ,че скоростта на интернета е над 3 мега бита,а не 10 както е по договор.
Иван

2012.02.07 | 18:11

3
Абсолютно некоректни са-да. И аз съм патил от тях. В офисите казват,че няма инсталационна такса,а след това ми я включиха във фактурата (24 лв). Освен това,ако закъснееш с плащането (според тях,защото имах още един ден) ти спират нета и поле ти го пускат до...три работни дни... Няма други като тях.
vankata

2012.02.07 | 20:55

5
ако искате бърз нет-МЕГАЛАН!
mtel agent

2013.03.18 | 10:01

9
pora4kovi publikacii...
Деньо

2012.02.07 | 20:23

4
Не знам кое е поръчково и кое не, но adsl-а на работа днес тръгна, само дето интернета не ставаше за нищо. А уж проблема им бил отстранен още вчера.
Милен

2021.02.13 | 07:37

10
Интернета им е ужасен, а мрънкате тук? Ами сменете ги! От както се махнах от тях съм една идея по-щаслив и безгрижен.

Добави коментар

Водещи новини