Читатели: "Виваком" все още не са отстранили проблемите в мрежата си

  • 07 февруари 2012 12:51

  • 2183
  • 13
Читатели: "Виваком" все още не са отстранили проблемите в мрежата си
©

Все още голяма част от услугите на Виваком не работят, при мен не се изписва номера от който звънят, пише нашата читателка Яна Петкова.

В писмо до редакцията тя пише, че от вчера  звъня, когато естествено има достъп до 123. Преди около час, с много назидателен тон една девойка ми каза,че след 11 часа всичко ще бъде наред, но не е така и в момента. Ако и вие сте жертва на некоректно отношение  от Виваком, пишете на novini@novini.bg, а ние ще продължим да търсим мнението на търговския директор на компанията Александър Димитров (на снимката)

Последвайте канала на

Novini.bg
2183 13

Свързани новини

Коментари 13

Добави коментар
1234

2012.02.07 | 18:51

1
Ако това беше проблем някъде на запад,дали така щяха да се отнасят с потребителите?Но....понеже ние сме аборигенска държава,ето .......
iva

2012.02.09 | 15:29

12
не бъдете толкова жестоки,нормално е при това време
BG

2012.02.07 | 23:09

6
ОТНОШЕНИЕТО ИМ Е ОТВРАТИТЕЛНО.НО ТОВА ДА ИМ Е КУСУРА.НАПРАВЕТЕ СРАВНЕНИЕ С ДРУГИ ДЪРЖАВИ-ДАЖЕ И ДА НЕ СА ОТ ЕВРОСЪЮЗА.НЕ СТАВА ВАПРОС САМО ЗА ВИВАКОМ.ЦЕНИТЕ ИМ СА В ПЪТИ ПО-ВИСОКИ В BG.
л

2012.02.07 | 20:32

2
а бе коментарите на хората ли триете , смотаняци
Иван

2012.02.09 | 15:07

11
Почвате веднага да плюете и говорите без да сте наясно и без да се замисляте. Имаше срив на 3G мрежата. Да. 2G мрежата им си работеше.ADSL-ите също имаха проблем. Нормално е от време на време да се случва. техника е все пак. Всичко се амортизира... всичко си има определен "живот"... Важното е, че вече няма проблем.. поне при мен всичко си работи. Към 18ч всичко беше на линия, но нали се сещате, че не може веднага на секундата да проработи на пълни капацитети ...
Dark Angel

2012.02.09 | 15:06

10
При положение, че им плащаме една шапка с пари за да ни предоставят непрекъсваема услуга, да очаквам всичко да работи. Когато се налага да се сменя оборудване, или да се прави пренастройка на мрежата им да отделят някой лев да заплатят инзвънреден труд на служителите си и да го свършат събота и неделя или през нощта. В крайна сметка моята работа е свързана също с предоставяне на непрекъсваема връзка и услуги към клиент и когато се наложи да подменяме каквото и да е, почваме петък след работа, че да може ако нещо се омаже да имаме и събота и неделя да реагираме адекватно.

2012.02.07 | 23:09

3
А хората които трябва да плащат таксите към тях никога не се амортизират така ли? Когато те не ти осигурят 10 дни телефон или интернет нямаш права, а когато ти не платиш на следващият ден ти го спират и си търсят парите с лихви. А за теб при обратното няма подобни права. Какъв е този неравноправен договор, струва ми се недотам в духа и буквата на закона.
Иван

2012.02.07 | 23:09

5
Винаги трябва да ревете и да се оплаквате... като е спрял нета идете пийте едно кафе. Погледайте телевизия/книга/вестник... Ще се учудите, че не само в България спира интернета и има проблеми с мрежите на операторите понякога. хората, които все още имат проблеми с GSM-ите си може да пробват да ги превключат от 3G на 2G току виж се оправило..
Батето

2012.02.07 | 23:09

4
Не искам да пия кафе, а да си ползвам интернета, за който btw съм си ПЛАТИЛ. Ти ходи да пиеш кафе и да си защитаваш операторчето.....
Деньо

2012.02.09 | 15:06

9
ADSL-а на работа днес наистина тръгна, но интернета е ужасен и не става за работа. Пинга до собствения им DNS 212.39.90.42 губеше половината пакети. Не знам защо така нагло лъжат, че проблема е отстранен. И какво сега, всички фирми да спрат работа докато БТК си оправят бакиите ли? Не е ли по-логично да си намерим други доставчици и с мотив "отказ от предоставяне на услугата" да си прекратим договорите. Нека някой юрист каже дали това е възможно.
огорчена

2012.02.08 | 15:32

7
Хората се издавиха,а вие за какво мрънкате....един ден без нет...голяма работа станало-света свърши!!Как не ви е срам,незнам....помислете за хората в с Бисер.....
567

2012.02.09 | 15:05

8
Аз пък съм много по-доволна от Виваком, в сравнение с Мтел и Глобул, на които също съм била клиент. Засега най-коректни от трите оператора са Виваком.
Стоянов

2012.02.10 | 17:42

13
При последния технически проблем на Виваком дълго време не можахме да свършим нищо - нито телефоните работеха, нито интернет, а това означава невъзможност за плащане онлайн и пропаднали сделки.

Добави коментар

Водещи новини