Седем часа „Виваком“ остави клиенти без интернет и телефони

  • 07 февруари 2012 09:17

  • 18101
  • 47
Седем часа „Виваком“ остави клиенти без интернет и телефони
©

Повече от седем часа „Виваком“ се опитваше да реши мистериозен проблем със софтуера. Жертви на оператора обаче се оказаха огромна част от клиентите, които останаха без мобилен интернет.

Часове наред не можеха да бъдат избирани и стационарни телефони на Виваком. Късно през нощта от компанията изпратиха телеграфно съобщение, с което поднесоха половинчато извинение на потребителите си. В него обаче не се казва дали потребителите ще бъдат обезщетени заради причинените неудобства и липсата на връзка през целия работен ден. Смущенията продължили до късно през нощта, разказаха недоволни клиенти на Виваком пред novini.bg.

Според служители на Виваком пожелали анонимност, търговският директор на оператора Александър Димитров (на снимката) нехаел за проблемите в мрежата. Ако и вие сте пострадали от Виваком от надписани сметки, пишете на novini@novini.bg, а ние потърсим отговори на въпроса защо компанията се отнася така към своите клиенти.

Последвайте канала на

Novini.bg
18101 47

Свързани новини

Коментари 47

Добави коментар
Клара

2014.02.21 | 02:05

47
Този призив с надписаните сметки, моля да го отправите към потребителите на М-Тел. Виваком може да не са перфектни в мрежата си, но със сигурност не надписват сметки. А по повод на проблемите със свързаността, за търговския директор не мога да кажа нищо, но ви уверявам, че техническият екип по поддръжката стоя повече от 24 часа под ужасно напрежение и стрес и нито за миг не е спрял да мисли за клиентите и за последствията. Всеки, който работи с техника, ще прояви разбиране и снизходителност!
ЕЛЕНА

2012.12.14 | 17:58

46
От години съм с Виваком и знаете ли какво се случи:да дължа пари за нещо,което съм платила ,а на всичкото отгоре ме дали и на агенция по вземанията.Във фирмата работят страшно безотговорни и некадърни служители.Може ли за услуга,която съм платила и прекратила договора в законният срок да ми бъдат начислявани сметки,при положение,че съм върнала оборудването?
Наско

2012.12.14 | 17:58

45
Най-смотаната е Виваком. Арогантно поведение на ръководството, повече от съмнителни сделки, лошо обслужване.....това е Виваком
az---

2012.02.07 | 17:45

12
Аз съм абонат на Вивател от самото им начало и съм най доволен от тях спрямо мтел и глобул.Това е техника и все пак е възможно да се случват такива аварии.
no name

2012.10.10 | 09:28

44
Браво на теб! Сега отиди при счетоводителката да ти отпусне бонуса към заплатата за лоялно отношение към работодателя плазмодий вивакомски
Dani

2012.02.07 | 13:09

5
Хубаво е като имат проблем да си сложат телефонно съобщение, а не да си изключат номера за връзка с оператора.
Росен

2012.02.07 | 12:45

4
Ти си абонат на тях защото си олигофрен по рождение.
Hades

2012.02.07 | 12:28

2
Определено и аз се махам от тях вече. Не стига, че им е скапан интернета, ами се правят и на итересни. Много съжелявам, че се включих към тях. Само взимат парите на хората, боклуци мръсни! Модема ще им го бутна в з*дника!
браво човече

2012.03.12 | 14:51

43
Споделям мнението ти ! Набутаха ни китайскии боклуци са тия модеми, като се обадиш да кажеш че нямаш нет, те питат какви лампи светели, абе все ми е тая коя лампа свети. И като не може да реши проблема ти казва : чакай да те прехвърля на друг колега.
Полина Калдова

2012.03.12 | 14:50

42
Най-лошото е липсата на информация. Разбрах, че има проблем чак към 17 часа. Телефон 123 не отговаряше През целият ден сменях кабели и безжични устройства и ги рестартирах едно по едно, докато най.-после на 123 чак къв 16,30 имаше автоматичен отговор, че има някакъв проблем!?! Това вече ние го бяхме разбрали по трудния начин ....Въпросът е каква отстъпка ще получим, за нервите и несвършената срочна работа? Моят отговор е - днес гледам офертите на другите доставчици....
ivan

2012.03.12 | 14:49

41
погнусен съм от ВИВАКОМ, до степен такава,че изричах на ум в продалжение на дни клетви по адрес на децата на служителите на ВИВАКОМ .съдържанието на които, може да изрече само ЧУДОВИЩЕН ИЗВЕРГ, точно каквото беше отношението на ВИВАКОМ към абонатите си В к-с.МЕДЕН РУДНИК . гр.БУРГАС. а именно 6 денонощия без интернет и стационарен телефон.
Kri

2012.02.08 | 18:32

32
Успех с другите доставчици! На колко души от вас в договора им за предоставяне на услугата им пише, че при 8 часово или дори по-дълги проблеми в мрежата, се дължи обещетение от страна на оператора? Аз такива не зная. Най-малко пък за физически лица.
Vivacom

2012.02.11 | 14:05

40
Виваком са най-добре в момента,а боклуците от Мтел са най-скапаните.
.

2012.02.08 | 18:30

31
Като цени - да. Като качество на услугите - не
ВИКИ

2012.02.11 | 14:05

39
ОПЛАКВАТЕ СИ ОТ НЕТ-А СИ НО НЕ СТЕ БИЛИ АБОНАТИ НА ЛЮЛИН-НЕТ А СЕГА ГИ КУПИ БУЛСАТ. КАКВО СА 7ЧАСА КАТО НИЕ И С ДНИ МОЖЕ И ДА НЯМАМЕ ЩОТО САМИ СИ ГО ....
KAYOZEROSKY-DE OPPRESSO LIBER

2012.02.11 | 14:05

38
И ТРИТЕ ДЕДО ПОПЕ И ТРИРЕ У ДУПЕТО НИКОЙ ОТ ОПЕРАТОРИТЕ НЕ РАЗПОЛАГА СЪС ДИСКРЕТНИ ЩАНДОВЕ ЗА ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ ЛИЧНИТЕ ВИ ДАННИ НА ДОГОВОРИТЕ СЕ ПОДМЯТАТ С ЧАСОВЕ ПРЕДИ НЕКОЙ ДА СЕ СЕТИ ДА ГИ ПРИБЕРЕ,МОНИТОРИТЕ НА КОМПЮТРИТЕ ТАКА СА РАЗПОЛОЖЕНИ ЧЕ ДА СЕ ВИЖДАТ ОТ ВСИЧКИ,ЧЕСТО ОПЕРАТОРИТЕ КОИТО ВИ ОБСЛУЖВАТ НЕ СА ОБУЧЕНИ(ИНСТРУКТИРАНИ)ДА НЕ ДИКТУВАТ НА ГЛАС И НА ВСЕУСЛУШАНИЕ КОГАТО ОБРАБОТВАТ ДАННИТЕ ВИ,ЛИЧНО АЗ СЪМ СЪБИРАЛ ЛИЧНИ ДАННИ ЗА ВСЯКАКВИ ХОРА ПО ТОЗИ НАЧИН!!!!БАНКИТЕ ПО НИЩО НЕ СЕ ОТЛИЧАВАТ ОТ ТЯХ ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА СЛУЖИТЕЛИ-КИ КОИТО ПРЕДОСТАВЯТ ЛИЧНИ ДАННИ НА ТРЕТИ СТРАНИ(ЧАСТНИ ФИРМИ,МУТРИ И ДОНОСНИЦИ)ГРОЗНО НО ФАКТ КОГАТО СЛУЖИТЕЛ-КА ВИ ОБСЛУЖВА ПО ТОЗИ НАЧИН НЕ СЕ СРАМУВАЙТЕ ДА ИМ ПРАВИТЕ ЗАБЕЛЕЖКИ НА ВИСОК ГЛАС НЕСЕ ОСТАВЯЙТЕ ДА ВИ ПРАВЯТ НА МАЙМУНИ

Добави коментар

Водещи новини