Вижте защо ресторант в Созопол си поиска такса "празен стол" (видео)

  • 10 август 2017 08:36

  • 42626
  • 11
Вижте защо ресторант в Созопол си поиска такса "празен стол" (видео)
©

Начислена такса „Празен стол” в ресторант в Созопол взриви социалните мрежи и предизвика лавина от реакции.

Заведението  поискало от туристи пари за незаети места. На разпространена в интернет касова бележка се вижда как за четири резервирани, но незаети стола, ресторантът е начислил по 20 лева, или общо 80 лева.

Снимка: Фейсбук



Жената, която изпрати сигнали, не пожела да застане пред камерата на Нова телевизия, тъй като не иска да търси публичност, а да се бори за правата си. Тя разказа, че е уведомила хостесата още с влизането в ресторанта, че няма да са 10 души, а шест.


Екип на „Здравей, България” обаче се срещна със собственика на заведението Тони Матеев.

„Подобна такса е лоша ресторантьорска практика, която ние не прилагаме. Този случай е единичен и е породен заради агресивно поведение. Това, че жената не желае да се включи в пряк ефир е показателно. Не е вярно, че сме били уведомени, че ще са по-малко”, заяви пред репортер на Нова телевизия Матеев.

 



Клиентите твърдят, че са срещнали лошо отношение от страна на сервитьорите, а от ресторанта заявиха, че те са се държали арогантно и са смущавали останалите гости в заведението. Тони Матеев заяви все пак, че това действие и било грешка и реакцията им не е била правилна.

„Недопустимо е да има такса „Празен стол”. Още снощи по изрично разпореждане на премиера направихме пълна проверка на заведението. За мен е учудващо и като потребител, и като министър как може да се начислява подобна такса. Това са рискове, които трябва да се калкулират”, заяви министърът на туризма в интервю за "Здравей, България" Николина АнгелковаНиколина Ангелкова Николина Ангелкова е министър на туризма. Родена е на 30 ноември 1979 г. Възпитаник е на Harvard.

„Това е неприятна и лоша практика за имиджа на българския туризъм и ние ще бъдем безкомпромисни към всяко едно нарушение, независимо дали то се случва за първи път”, допълни тя.

„Макар и единични случаи, това са нелоялни търговски практики и във всеки конкретен казус ще реагираме. Извършихме проверка, ще има административна санкция за това, че без да е отразено в менюто, се начислява такава услуга и тя се представя в касов бон”, коментира от своя страна и Димитър Маргаритов, председател на Комисията за защита на потребителите.
 

Последвайте канала на

Десислава Станева
42626 11

Свързани новини

Коментари 11

Добави коментар

2017.08.12 | 12:37

10
При костовизма и въздуха ще ни карат да плащаме.

2017.08.11 | 16:17

3
Защо ли Българите се отказаха от Българското черноморие?
е

2017.08.12 | 12:37

9
А ТАКСА ЗА НЕИЗПОЛЗВАНА ТОАЛЕТНА? Вече взехме да плащаме и за нещата, които не използваме в тая смотана държава...
Аз съм

2017.08.22 | 07:30

11
А въпросната селяндурка, защо не се изправи пред журналистите да каже аджеба, какво точно се е случило. Така анонимно е най-добре. Интересно, обаче, защо медиите го позволяват това нещо, то така всеки може да си пуска анонимки за всеки, а журналята да си запълват новините с малоумници.
Швед

2017.08.12 | 12:36

6
20лв салата.....хихихихи
Бат' Паци

2017.08.12 | 12:36

8
Всъщност пак е много скъпо,все пак сме в България!Така,че не се смей българино
тт

2017.08.12 | 12:36

7
Всъщност са 2 бр салати по 8.69 = 17,38. Хи хи ?
хаха БГ море хахаха

2017.08.11 | 16:16

2
абе кой още ходи по това лайноморие, некой много закъсал или луд

2017.08.12 | 12:36

5
Политиците... и туристите на тях бедни хора като нас не им трябват именно затова са и стартирали Ран-ът... не им трябваме.

2017.08.12 | 12:36

4
Дойде ли лято, падаме в ръцете на мародерите - наемодатели по морето. Костовистка демокрация е да му платиш и празния стол.

2017.08.11 | 14:28

1
Във Варна , в 'халбата' поисках прибори и толкова...На тръгване помолих , жената която отсервирва да ми опакова храната и донесе сметката. Летни бг. неволи...

Добави коментар

Водещи новини