Кандидатът за евродепутат Марин Захариев: За България няма по-добра алтернатива от ЕС

При голям интерес премина беседата на кандидата за евродепутат от ГЕРБ Марин Захариев във филиала на Пловдивския университет „Паисий Хилендарски“ в Смолян.

В университета текат Дни на отворените врати тази седмица. Всеки ден се организират различни мероприятия за младите хора. А днес от университета решиха да привлекат вниманието на специалностите икономика и туризъм, отваряйки тема „Обединена Европа – бъдещи предизвикателства и нови възможности“. Захариев заедно със студенти и преподаватели говориха за това как младите хора да бъдат успешни не само на местно, национално, а и на европейско ниво, съобщават от пресцентъра на ГЕРБ.

Марин Захариев бе представен от зам.-директора доц.д-р Русалена Пенджекова като реализиран възпитаник на Пловдивския университет, в който той е завършил право.

Захариев разказа за възможностите по програма „Еразъм“, която подпомага образованието, обучението, младежта и спорта в Европа. Благодарение на своя бюджет тя дава възможност на над 4 милиона европейци да учат, да проведат стаж, да натрупат опит и да работят като доброволци в чужбина.

Продължаващата до 2020 г. програма „Еразъм+“ предлага възможности не само за студенти. Тя е вече с утроен бюджет спрямо рамката за 2019 г.- 41 млрд. евро.

Захариев посъветва студентите да проучат какви са възможностите, по които те искат да се развиват. „Мисля, че над 12 000 младежи от България се възползваха от предходния бюджет за обучения, обмени на практики, общи проекти между университети и др. "Еразъм+" е с доста широка палитра и ви апелирам да участвате. Тази възможност не трябва да се пропуска“, каза кандидатът за член на ЕП. Той ги призова да се интересуват и от стажантските програми в европейските институции.

„През 2020 г. завършва настоящият втори програмен период и започва следващият. Догодина можем да договаряме проекти и те бъдат изпълнявани до 2022-ра година. Надявам се общини, университети, държавата, да изпълняваме проекти от двата програмни периода. За в бъдеще все по-малко средства Европа ще отделя за кохезионната политика. Хубавата новина е, че ако в Европа имаме намаление на бюджетите с около 10% за кохезионна политика, в България нашите евродепутати и представителите на ЕК се пребориха за по-висок бюджет с 8%. За следващия програмен период успяваме да защитим бюджет от около 18 млрд. лева. Предишният бюджет беше малко над 14 милиарда“, отбеляза Захариев. Той съобщи, че догодина граничният контролно-пропускателен пункт Рудозем - Ксанти трябва да е готов, което ще даде нови възможности за развитие в региона. „Идеята е да превърнем региона ни в по-атрактивно място за живот, той да бъде кръстопът, а не крайна точка“, заяви Марин Захариев.

По отношение на евроскептицизма, който се навдига в по-големите държави, той каза, че е вреден и визира драмата, до която се стигна във Великобритания с Брекзит. Заяви също, че за България няма по-добра алтернатива от Европейския съюз. А според него в следващия мандат на Европейския парламент не трябва да има малки и големи страни, а разумни доводи и интереси.

„Не мога да си представя какво щеше да е в България, ако не бяхме членове на ЕС. Първо, по отношение на мигрантите. Те преминават, но благодарение на подкрепата от ЕС и на това, че сме част от Европейската агенция за гранична и брегова охрана „Фронтекс“, устояхме на натиска“, посочи Захариев.

Като млад човек той изрази ентусиазма си от факта, че светът е отворен. „Навремето беше мираж да си купиш самолетен билет и без проблеми да отпътуваш с лична карта за всяка европейска страна. Сега това е факт. И буквално в края на месеца още падат таксите за роуминг. Знаете, че лично премиерът поде кампанията за падане на таксите в Западна Европа“, допълни Захариев. Той се спря също на темата за признаването на важните документи в чужбина като обясни какви ще бъдат промените в тази насока.

На срещата присъства и ръководителят на Областната дирекция на ДФ „Земеделие“ – Смолян, Денислав Костов. Той говори на студентите за възможностите, които дава Програмата за развитие на селските райони и Общата селскостопанска политика на ЕС.

Коментари

Напиши коментар

Избори

още

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Избори

още

Анкета

Трябва ли да се забрани вносът на стари дизелови автомобили?

Трябва ли да се забрани вносът на стари дизелови автомобили?

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.