Година и половина туристи чакат да им върнат пари от предплатена почивка

  • 29 септември 2021 10:25

  • 638
  • 0
Година и половина туристи чакат да им върнат пари от предплатена почивка
©

Семейства от Бургас вече година и половина не могат да си получат от туроператорска фирма платените от тях пари за екскурзия във Франция и Швейцария. Пътуването трябвало да се състои в началото на месец март миналата година, но заради пандемията било отложено.

В началото получили уверение,че сумата от близо 4500 лева ще бъде възстановена под формата на ваучери или кеш, но от около месец фирмата спряла да отговаря на мейлите. Никой вече не отговарял и на телефонните обаждания.

Семействата Пашови  и Николови в началото на миналия февруари решили да си подарят пътуване ,което било планирано за 13 март.

Туризмът иска нулеви ограничения и пълна свобода на пътуванията 

„В началото на месец март трябваше да пътуваме с фирма "Холидей Бг Тур"  на една 6-7 дневна екскурзия до Париж и Швейцария. Като общата сума,която заплатихме в края на месец февруари миналата година, възлиза на 4500 лева грубо за 5 човек”, заяви потърпевшият Станчо Николов.

Семействата не избрали случайно фирмата, с която да осъществят желаното пътуване. Преди също ползвали услугите им и останали доволни.

Затова и когато заради пандемията пътуването се отменило не се притеснили. Поне в началото,когато получили първия мейл от туроператора.

Обяснили, че платените суми могат да бъдат запазени като ваучер за бъдещи пътувания по подобен маршрут или възстановени като сума. Поискали им банкова сметка, която двете семейства изпратили .След като дълго време нямали банков превод на сумата от близо 4500 лева, двете семейства опитали да се срещнат със служителите.

„Говорила съм няколко пъти с едната туроператорка. Тя каза да се обадя след месец, а след това спря да ми вдига”, разказа жената.

Екипът ни отиде на място, с надеждата да открием служител на туроператорската фирма. Опитахме и да се свържем по телефона с тях,и ние без успех.

Въпреки че не успяваме да се свържем с фирмата, на интернет страницата им има оферсти с актуални дати за пътувания.

„От тук нататък ще си търсим правата по съдебен път.Аз съм решил всички документи да ги предоставя на адвокат , да ги разгледа и той ще прецени какво може да се направи”, каза потърпевшият Димитър Пашов.

Последвайте канала на

Калина Христова
638 0

Свързани новини

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини