-
06 юли 2020 17:33
- 543
- 4
Екип от близо 15 българи работи повече от година над уникалния облик на първата собствена национална линия продукти „Брей!“, която Kaufland България представи на пазара. Визията и името, също като продуктите, са вдъхновени изцяло от българските традиции, родното творчество и вкус.
„“Брей!“ е марка продукти, които са точно толкова пъстри и естествени, колкото сме и ние българите. Пъстри и естествени в емоцията си, но категорични в характера. Искахме всеки да усети това от пръв поглед“, споделя Катерина Ушева, маркетинг директор на Kaufland България.
Затова на първо място компанията избира име, което макар и нетрадиционно за продукт, е много типично за българския език. „Брей“ е любимо и традиционно българско възклицание, което присъства в ежедневието на всяко поколение българи и представлява жива връзка с родните корени и произход. То съдържа в себе си едновременно гордост, силно позитивно впечатление и гостоприемство. В допълнение името отлично описва заряда на марката и предимствата на нейните продукти.
Няма нищо случайно и в оформлението на визуалния свят на марката. Той е вдъхновен от родното творчество и българските фолклорни мотиви като шевицата, и представлява връзка с традициите и тяхната модерна интерпретация. Шрифтът на логото е уникален сам по себе си, защото е ръчно изписан и реферира към старинните български ръкописни стилове, широко използвани в различни примери от народното творчество. Триъгълните елементи са разпознаваем мотив от класическите български шевици, като в същото време създават връзка с логото на Kaufland и го правят интегрална част от идентичността на марката.
„Искахме да направим опаковката на всеки вид продукт уникална. Ако се загледате, ще видите, че конкретната визия кореспондира винаги с основната суровина на продукта от марката, който сте избрали“, допълва Ушева.
Освен като визуално оформление, опаковката включва и прозрачна информация за продуктите – от произхода и производителя до описанието на всяка използвана суровина.
Името и цялостната визуална идентичност на марката „Брей!“ Kaufland България разработва и реализира съвместно с екип от българската рекламна агенция Noble Graphics. Музикалното оформление е дело на младия български композитор и продуцент Иван Шопов.
“Работата по този проект беше истинско удоволствие и вдъхновение за екипа, защото освен комуникацията, имахме възможност да участваме в изграждането на бранда „Брей!“ от самото начало. Беше вдъхновяващо да потърсим и да открием, както в българската земя, народ и култура, така и в самите себе си, това, което ни кара да се чувстваме горди с родината си. Потърсихме най-подходящите изразни средства, за да вградим това чувство във всеки елемент на бранда и гордостта от българското стана не просто послание, а неделима част от ДНК-то на „Брей!“, коментира Марсел Леви, творчески директор на Noble Graphics.
„Брей!“ е първата национална собствена линия хранителни продукти на Kaufland България от изцяло български производители. Марката стартира с 61 продукта в 4 категории: млечни и месни продукти, основни храни и напитки, и тестени изделия. Всички те са дело на 20 български производители от 15 региона в страната. Сред тях има както дългогодишни и доверени партньори на Kaufland, така и нови, с които компанията си съдейства за първи път.
„Брей!“ е продължение на стремежа на Kaufland България да утвърждава продуктите с национален вкус и традиционните за българската трапеза рецепти. По този начин компанията подкрепя произведените у нас стоки и предлага качествени български продукти, които родният потребител цени и търси.
За Kaufland
Кауфланд България ЕООД енд Ко КД е на българския пазар от 2006 г. Веригата има 60 хипермаркета в 34 града в страната. Повече информация можете да откриете на www.kaufland.bg.
Последвайте канала на
(платено съобщение)
Свързани новини
Kaufland България представи първата си национална собствена линия продукти „Брей!“ от изцяло български производители
23 юни 202014:43
Български производители осигуряват традиционната великденска трапеза в Kaufland
10 април 202018:35
Поли Генова, Наум Шопов и Теа Минкова избраха текстилните марки на Kaufland от сертифициран био памук
13 февруари 202014:37
Kaufland гарантира високото качество на текстилните си марки с Глобалния стандарт за органичен текстил GOTS
12 февруари 202016:02
Kaufland България представя ексклузивна спортна колекция от рециклирана пластмаса
06 януари 202010:18
Kaufland България събира луксозни предложения от 5 континента в специалната си празнична брошура
20 декември 201914:45
Kaufland България представи собствената си марка прясно месо „Шеф Месар“ с гарантирано качество от TÜV Nord България
28 август 202016:00
Крумовград е в Топ 6 и се надява на грешка на ЦСКА 1948 на "Лаута", Славия ще стиска палци на Левски
Ботев (Враца) надви десетима от Етър и продължава да мечтае за спасение
Ювентус отново не успя да спечели далеч от дома
Костов: Феновете не трябва да събличат играчите, а да ги обичат
Левски направи ключова стъпка към плейофите, ветераните блеснаха срещу Ямбол
"Контра": Ще има ли интрига за титлата след Реал Мадрид - Барселона
Коментари 4
Добави2020.07.06 | 19:12
2020.07.06 | 19:29
Добави коментар
Водещи новини
Български автобус катастрофира в Турция, 11 души са ранени
19 април 202422:53
Димитър Главчев: Сега отговорност за българската външна политика носи този, който не подписа указа
19 април 202421:04
Доц. Петър Чолаков: Завесата на политическия театър пада, греховете на Борисов и Пеевски лъсват
19 април 202421:58
Картина от парламента: Росица Кирова от ГЕРБ спря микрофона на Мирослав Иванов от ПП, БСП заплашиха, че ще напуснат залата
19 април 202420:03
НС възложи на министъра на енергетиката да предприеме действия за предоговаряне на споразумението с „Боташ“
19 април 202418:57
Здравен експерт: Ваксинираните изкарват коклюша по-леко
19 април 202420:55
Проф. Ива Христова: Над 250 са вече случаите на коклюш в страната и ще се увеличават
19 април 202418:46
Водещите новини! Вълнà от коклюш в държавата, в която „ваксина“ стана мръсна дума. Кирил Петков: Има тайна координация между Борисов, Пеевски и Радев (и още…)
19 април 202419:19
Лавров: Не искаме да атакуваме НАТО
19 април 202422:10
2020.07.06 | 18:43
2020.07.06 | 18:58