Българските традиции стоят в основата на „Брей!“ - първата национална собствена марка на Kaufland България

  • 06 юли 2020 17:33

  • 566
  • 4
Българските традиции стоят в основата на „Брей!“ - първата национална собствена марка на Kaufland България
©

Екип от близо 15 българи работи повече от година над уникалния облик на първата собствена национална линия продукти „Брей!“, която Kaufland България представи на пазара. Визията и името, също като продуктите, са вдъхновени изцяло от българските традиции, родното творчество и вкус.

„“Брей!“ е марка продукти, които са точно толкова пъстри и естествени, колкото сме и ние българите. Пъстри и естествени в емоцията си, но категорични в характера. Искахме всеки да усети това от пръв поглед“, споделя Катерина Ушева, маркетинг директор на Kaufland България.

Затова на първо място компанията избира име, което макар и нетрадиционно за продукт, е много типично за българския език. „Брей“ е любимо и традиционно българско възклицание, което присъства в ежедневието на всяко поколение българи и представлява жива връзка с родните корени и произход. То съдържа в себе си едновременно гордост, силно позитивно впечатление и гостоприемство. В допълнение името отлично описва заряда на марката и предимствата на нейните продукти.

Няма нищо случайно и в оформлението на визуалния свят на марката. Той е вдъхновен от родното творчество и българските фолклорни мотиви като шевицата, и представлява връзка с традициите и тяхната модерна интерпретация. Шрифтът на логото е уникален сам по себе си, защото е ръчно изписан и реферира към старинните български ръкописни стилове, широко използвани в различни примери от народното творчество. Триъгълните елементи са разпознаваем мотив от класическите български шевици, като в същото време създават връзка с логото на Kaufland и го правят интегрална част от идентичността на марката.

„Искахме да направим опаковката на всеки вид продукт уникална. Ако се загледате, ще видите, че конкретната визия кореспондира винаги с основната суровина на продукта от марката, който сте избрали“, допълва Ушева.

Освен като визуално оформление, опаковката включва и прозрачна информация за продуктите – от произхода и производителя до описанието на всяка използвана суровина.

Името и цялостната визуална идентичност на марката „Брей!“ Kaufland България разработва и реализира съвместно с екип от българската рекламна агенция Noble Graphics. Музикалното оформление е дело на младия български композитор и продуцент Иван Шопов.

“Работата по този проект беше истинско удоволствие и вдъхновение за екипа, защото освен комуникацията, имахме възможност да участваме в изграждането на бранда „Брей!“ от самото начало. Беше вдъхновяващо да потърсим и да открием, както в българската земя, народ и култура, така и в самите себе си, това, което ни кара да се чувстваме горди с родината си. Потърсихме най-подходящите изразни средства, за да вградим това чувство във всеки елемент на бранда и гордостта от българското стана не просто послание, а неделима част от ДНК-то на „Брей!“, коментира Марсел Леви, творчески директор на Noble Graphics.

„Брей!“ е първата национална собствена линия хранителни продукти на Kaufland България от изцяло български производители. Марката стартира с 61 продукта в 4 категории: млечни и месни продукти, основни храни и напитки, и тестени изделия. Всички те са дело на 20 български производители от 15 региона в страната. Сред тях има както дългогодишни и доверени партньори на Kaufland, така и нови, с които компанията си съдейства за първи път.

„Брей!“ е продължение на стремежа на Kaufland България да утвърждава продуктите с национален вкус и традиционните за българската трапеза рецепти. По този начин компанията подкрепя произведените у нас стоки и предлага качествени български продукти, които родният потребител цени и търси.

За Kaufland

Кауфланд България ЕООД енд Ко КД е на българския пазар от 2006 г. Веригата има 60 хипермаркета в 34 града в страната. Повече информация можете да откриете на www.kaufland.bg.

Последвайте канала на

(платено съобщение)

Novini.bg
566 4

Свързани новини

Коментари 4

Добави коментар
един

2020.07.06 | 19:29

4
Това "Брей" е ответ на призива на Десислава Танева,за повече български стоки/не че нямаше такива/в големите вериги,и то на обособени щандове.Не съм купувал от тия продукти,но определено не харесвам логото "Брей",като че ли всичко е "брей" качество.И второ цените са си доста за брейкане!Освен това,българина не обича да му навираш продукта/бил той и български,бил той и качествен/,в ръцете.На този етап той повече се съобразява с цената и съответстващото качество спрямо цената.С две думи,клиента има богат избор,и той решава за какво да си даде парите.
Петко Българина

2020.07.06 | 19:12

3
Това не е истина,стоките са много скъпи,четете какво съдържат.......нЕ СЪМ ДОВОЛЕН ОТ КАЧЕСТВОТО.
Мери

2020.07.06 | 18:43

1
Не благодаря. Българската вкусна храна е в българските селски дворове и фирмички.

2020.07.06 | 18:58

2
Стоките са хубави. Същите се продават в Лидъл под търговската марка "Родна стряха"

Добави коментар

Водещи новини