-
08 ноември 2024 14:41
- 450
- 0
Какво дава кариерен тласък за младите таланти? Кой подход е работещ и какво ги мотивира да изберат една или друга професия? Безспорно възможността да влязат в обувките на мениджър за един ден е безценен опит, който им показва една професия отвътре и ги подготвя за динамичния бизнес свят. Такава възможност имаха 5 младежи във Vivacom, които заеха директорски постове в рамките на инициативата „Мениджър за един ден“.
Младежите се потопиха в реална работна среда и се вдъхновиха от топ мениджъри в компанията. Един от тях е Митко Колев, старши мениджър в отдел „Учебен център“. Това е отделът във Vivacom, в който се управляват процесите по организация и провеждане на вътрешните обучения в компанията – „Стремим се с иновативен подход да подготвим колегите, които работят пряко с клиентите на Vivacom“, обяснява Колев. Той посвети един свой работен ден на Ния Иванова и й показа динамичния бизнес на една водеща телеком компания отвътре през призмата на своя отдел.
„С множеството инициативи, в които Vivacom се включва, се стремим да градим връзката между бизнес и образование като протегнем ръка към бъдещите лидери и ги въведем в кухнята на големия телеком. Реалната и динамична бизнес среда във Vivacom дава възможност на младите да се насочат към своето професионално бъдещe“, сподели Митко Колев своите впечатления.
Vivacom се включва в инициативата за поредна година и посрещна бъдещи професионалисти, които искат да научат повече за телеком сектора. Този подход дава увереност на младите таланти като личности и бъдещи професионалисти, като получават подкрепа от екипа и упражняват комуникационните си умения в ролята на мениджъри.
Още четирима младежи „влязоха в обувките“ на топ мениджъри в компанията в още 4 отдела: Информационни технологии“, „Клиентско изживяване“, „Корпоративни продажби“ и „Оперативно управленение на мрежата“. Бъдещите професионалисти разговаряха и с участниците в екипите, запознаха се с текущите проекти, участваха в работни срещи, задаваха въпроси и научиха за допускани грешки и постигнати успехи.
Стоян Каранлъков, главен търговски директор на Vivacom, подчертава колко е важно за компанията да споделя своя опит и знания в телекомуникационния сектор с новите поколения професионалисти. – „Радваме се на интереса и ентусиазма на младите хора да опознаят динамичния свят на бизнеса ни отвътре. Инициативи като „Мениджър за един ден“ са от съществено значение в подготовката на бъдещите специалисти в сектора, които ще продължат да развиват иновациите и да променят света около нас“ - казва Стоян Каранлъков.
Последвайте канала на
(платено съобщение)
Водещи новини
Борисов с блазнеща оферта: Изпрати писмо до ПП-ДБ с предложение за излизане от политическата криза
23 ноември 202410:39
Атанас Илков: Най-накрая в Шенген! Връщаме се доволни
23 ноември 202410:23
Богдан Богданов: Няма разлом в ПП-ДБ
23 ноември 202409:55
Румен Петков: Инициираните консултации от БСП са последен опит за намиране на изход от кризата
23 ноември 202411:28
Каракачанов: Институциите са овладени от хора, които се интересуват от личния си интерес
23 ноември 202409:43
Съдът в Пловдив гледа мерките на задържаните за огромното количество контрабандни цигари
23 ноември 202412:07
Жестока катастрофа блокира движението на автомагистрала „Струма“
23 ноември 202410:21
Стана ясно коя е жертвата в адската катастрофа на "Тракия"
23 ноември 202410:30
Смъртоносна инфекция тръшна кралица Камила
23 ноември 202410:48