-
17 юли 2019 13:45
- 327
- 3
Fibank (Първа инвестиционна банка) беше отличена в категорията „Финансови институции“ на единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“.
Над 40 000 потребители подкрепиха любимите си брандове, като признанието за Fibank е четвърто от създаването на класацията.
Конкурсът се проведе за единадесета поредна година от списание Business Lady. Потребителите гласуваха в 3 етапа, като на финала се състезаваха трите марки с най-добри резултати. В категорията „Финансови институции“ Fibank беше безспорен лидер и спечели убедително пред конкурентите си. Отличителното за класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“ е, че тя не разчита на жури при номинациите и гласуването, а единствено на потребителските предпочитания.
Наградата за любима марка за 2019 г., която Fibank получи и през 2011 г., 2012 г. и 2018 г., е логичен резултат на тенденцията банката да развива постоянно дейността си в посока иновативни и близки до клиентските нагласи продукти и услуги.
Последвайте канала на
Свързани новини
Fibank проведе общо събрание на акционерите
19 юни 201916:45
Fibank подарява 30 специални покани за "Мъже в черно: Глобална заплаха"
28 май 201908:57
Fibank с технологична иновация в потребителското кредитиране
11 април 201913:19
ПИБ спечели и третото дело срещу румънската APIA
05 април 201912:04
От ПИБ дадоха подробности за кредита на Пламен Георгиев за апартамента му
03 април 201911:01
Дебитните карти за тийнейджъри на Fibank с нови възможности
08 февруари 201913:13
Председателят на УС на Асоциацията на банките в България: Не сме в рецесия
06 декември 201909:15
Fibank с есенна промоция за кредитни и дебитни карти Mastercard
30 септември 201911:44
Fibank, Mastercard и Garmin с иновация при разплащанията
25 септември 201914:53
Крумовград и Славия кръстосват шпаги в ключов сблъсък
Битка на дъното в efbet Лига
"Контра": Ще има ли интрига за титлата след Реал Мадрид - Барселона
Нагелсман реши да обърне гръб на Байерн и да остане начело на Германия
Ето при какви условия Италия и Германия могат да имат по шест отбора в ШЛ през следващия сезон
Григор Димитров остава в топ 10 поне до 6 май
Коментари 3
Добави2019.07.17 | 14:54
Браво на банката с най-доброто клиентско обслужване в България!
2019.07.17 | 16:38
Ползвам услугите им вече по принуда, защото са в най-добрия случай еднакво скъпи като на останалите. Какво да ми е любимо на 2 лв на месец за поддръжка на сметка без абсолютно никаква добавена стойност на услугата, 1,10 лв за онлайн превод, такси за теглене от каса, които са понякога в пъти по-високи от теглене от банкомат, и прочие. Просто няма за какво да са ми любима марка. Награда за банка не трябва да се връчва, защото всички са с поне 10 години зад обслужването в Англия. Там банките дори дават пари на клиентите си, за да се прехвърлят при тях. Такси за обслужване, разбира се, няма.
Добави коментар
Водещи новини
От МЗ потвърдиха за два смъртни случая на деца от коклюш
19 април 202413:36
Денков: Борисов почна да лъже и Кирил Петков му счупи масата
19 април 202412:44
Главчев след отказа на Митов да стане външен министър: Нямам план Б
19 април 202412:15
Даниел Митов отказа да бъде външен министър и отсече: Президентът Радев не издържа теста
19 април 202411:09
На първо четене: Либерализацията на тока се отлага с година
19 април 202412:50
Водещите новини! Политическо напрежение: Президентът покани на среща Главчев. Израел удари Иран (и още…)
19 април 202413:21
Мъже стреляха с пистолет от кола в движение
19 април 202411:30
Силно земетресение в Гърция
19 април 202412:04
Многомилионните градове в Китай потъват
19 април 202412:10
2019.07.17 | 14:15
Когато се работи в посока клиентите да са доволни и се създават иновативни продукти, които да са полезни за хората, резултатите не закъсняват. И тази класация е доказателство за това.